Skip to main content

Ik heb al de hele dag een Storing ophet mobiel netwerk van kpn en Telfort. Zowel bij de buren, mijn vrienden als bij mijn partner die Telfort heeft is bellen en 4G onmogelijk.

Hi Rob, welkom op het forum. 

Begrijp ik het goed dat het tot vandaag prima werkte? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.


@RobGeurts. Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Het werkte in de middag weer, maar ik ben juist overgestapt naar KPN, omdat ik een betrouwbaar netwerk wilde. Een halve dag geen netwerk behoort daar niet bij.

Ik zal mijn KPN profiel nu aanvullen, zodat je dit kunt uitzoeken.


Dankjewel voor je gegevens.

Maar hoe moet ik dit precies zien? Werkt het nu niet meer? Of alleen af en toe? Of werkt het nu juist weer zoals het hoort? 

Een halve dag geen netwerk hoort er inderdaad niet bij, laat me even weten wat de huidige situatie is. Dan ga ik voor je bezig mocht het nodig zijn. :relaxed:


Zoals ik zojuist al aangaf werkte het een halve dag totaal niet. Geen enkel bereik.

Normaliter werkt het wel zoals het moet en hij doet het sinds die middag ook weer goed.


Fijn om te lezen dat het sindsdien goed werkt. Laat het me hier wel weten mocht dit weer gebeuren, ik verwacht dat het een eenmalige storing is geweest.