Skip to main content
Beantwoord

Storing mobiel bellen?

  • May 28, 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Klopt het dat er een storing is met mobiel bellen?

Beste antwoord door Taske77

De storing zou inmiddels, op dit gebied,, weer zo goed als voorbij moeten zijn. Kun je al weer bellen?

Bedankt voor je reactie.. kan inmiddels weer bellen. 
thanks 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Taske, welkom op het forum. 

Nee, zover hier bekend is er geen algemene storing met mobiel bellen. Heb je wel bereik op je telefoon? Daarmee bedoel ik of je streepjes ziet links of rechts bovenin op je beeldscherm en of je ook KPN in beeld ziet staan. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken mocht het nodig zijn.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Taske, ik kom hier toch op terug. Er is op dit moment net een storing bij ons bekend waardoor gesprekken moeilijk of niet op gang komen. 

Onze technische mensen werken hard aan een oplossing. Mijn oprechte excuses voor alle ongemak. 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De storing zou inmiddels, op dit gebied,, weer zo goed als voorbij moeten zijn. Kun je al weer bellen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 28, 2020

De storing zou inmiddels, op dit gebied,, weer zo goed als voorbij moeten zijn. Kun je al weer bellen?

Bedankt voor je reactie.. kan inmiddels weer bellen. 
thanksÂ