Skip to main content
Beantwoord

Storing mobiel bellen

  • December 28, 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds afgelopen weekend ervaar ik problemen met mobiel bellen van KPN. Ik kan degene die ik bel vrijwel niet verstaan. Het klinkt alsof diegene uit een put praat en telkens valt de verbinding ook in stukjes weg. De andere persoon ervaarde het gesprek ook op deze manier. Mijn vader kwam vandaag met hetzelfde probleem met mobiel bellen via KPN. Kan niemand verstaan met bellen en anderen kunnen hem ook niet verstaan. Het bleek dat mijn oom, ook klant van KPN, daar ook problemen mee heeft en vandaag niemand goed heeft kunnen bereiken. We wonen allemaal regio Bollenstreek. 
 

Zijn er meer KPN klanten die hier last van hebben met mobiel bellen? Ik hoop dat er snel een oplossing voor gevonden wordt, heb niemand kunnen bereiken van KPN en storingen zijn ook niet bekend.

 
Vriendelijke groet,

Anouk Warmerdam

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Storing mobiel bellen ,

Er is op dit moment een landelijke storing. Dit heeft te maken met het uitfaseren van het 2G en 3G netwerk. Ongeveer 16.000 telefoontje per uur worden hierdoor getroffen. Het probleem ligt grotendeels in de kwaliteit van de verbinding. 

KPN werkt aan een oplossing. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 28, 2020

Hallo @Storing mobiel bellen ,

Er is op dit moment een landelijke storing. Dit heeft te maken met het uitfaseren van het 2G en 3G netwerk. Ongeveer 16.000 telefoontje per uur worden hierdoor getroffen. Het probleem ligt grotendeels in de kwaliteit van de verbinding. 

KPN werkt aan een oplossing. 

 


Hallo @Storing mobiel bellen ,

Er is op dit moment een landelijke storing. Dit heeft te maken met het uitfaseren van het 2G en 3G netwerk. Ongeveer 16.000 telefoontje per uur worden hierdoor getroffen. Het probleem ligt grotendeels aan de kwaliteit van de verbinding. 

KPN werkt aan een oplossing. 

 

Bedankt voor de reactie. Heb hier niks over kunnen vinden op het internet, maar ik weet nu waar het aan ligt. Hoop dat er snel een oplossing komt.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 28, 2020

 

Heb hier niks over kunnen vinden op het internet, 

Ik weet dit omdat mijn werkgever hierdoor ook getroffen is. 

Dit is de letterlijke tekst die wij van KPN als uitleg ontvingen. 

Â