Skip to main content

[Storing] Mobiel bellen: bellen werkt niet

 

Er is op dit moment een storing gaande met mobiel bellen. Mogelijk kan je wel gebeld worden maar niet zelf bellen. De storing is bekend, hier wordt aan gewerkt. 

 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update 3, 28-8 11:15 uur: De herstelwerkzaamheden hebben plaatsgevonden, alles zou inmiddels weer moeten werken

Update 2, 28-8 11:00 uur: De oorzaak is gevonden. Er wordt gewerkt aan het herstel. 

Update 1, 28-8 10:15 uur: Onderzoek is gestart. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier.

Ik kan sinds vandaag met mijn mobiel niet naar vaste nummers bellen. Dan wordt de oproep direct beëindigd.

Naar andere mobiele telefoonummers bellen geeft geen problemen. 

 

Iemand enige idee hoe dit kan? Nog beter hoe ik dit kan oplossen?


Wij hebben hier met onze 2 zakelijke mobiele toestellen ook last van.  Uit aan zetten zoals op de website van KPN staat helpt niet.


Goedemorgen,

Ik kan met mijn mobiel wel gebeld worden, maar zelf niet meer bellen.

Hoe kan dit opgelost worden?


Hier ook problemen met voip, volgens mij gaat er ergens iets niet goed.


Ik kan niemand bellen. Ik heb 2 simkaarten maar met beide krijg ik gelijk de melding oproep beeindigd. Op jullie site kom ik in een loop terecht die steeds eindgd met bel de klantenservice. Dat kan dus niet.

Ik heb geen vliegtuigstand aan. WIFI en mobiele gegevens staan aan.

Heb al 3 keer opnieuw opgestart.

Ik wordt er moedeloos van omdat ik ook klanten moet bellen. (nee ik heb geen zakelijke aansluiting omdat jullie dat hadden afgeraden)

Ik blijk wel gebeld te kunnen worden. Maar weet niet of dit van een vaste lijn was. 


Ik ervaar hetzelfde probleem. Heel vervelend! 


Hi Sasja,

 

ik ervaar hetzelfde sinds deze ochtend


Ik kan ineens niet meer bellen, krijg de melding dat het nummer niet in gebruik is.

Ik heb de telefoon al eens opnieuw opgestart, handmatig verbinding met netwerk gemaakt, helt allemaal niets.

Ik heb wel internet, maar kan ook niet via wifi bellen


Ik kon een half uur geleden nog 1 telefoontje plegen en sindsdien word elke oproep direct beëindigd. Alle stappen op de website gevolgd, maar het probleem is niet verholpen! Is er een storing?


Hier ook hetzelfde.


Ik heb er nu ook last van


Ik kon een half uur geleden nog 1 telefoontje plegen en sindsdien word elke oproep direct beëindigd. Alle stappen op de website gevolgd, maar het probleem is niet verholpen! Is er een storing?

Ik heb inderdaad ook alle stappen gevolgd, zonder effect. KPN geeft zelf aan dat er geen storing is op de website…

Wel erg vervelend zo😅


Wellicht heeft het met onderstaande te maken 

 


Goedemorgen allen, ik heb jullie reacties hier naartoe verplaatst. Er is op dit moment een storing met mobiel bellen, excuus voor het ongemak! Je vindt in het bericht bovenin het laatste nieuws, dit werken we bij zo gauw er updates zijn. 


Voor de volledigheid, ik kan wel gebeld worden vanaf verschillende mobiele telefonie netwerken, maar ik kan zelf alleen KPN nummers bereiken. Ik kan dus bijv geen Vodafone nr bellen


Goedemorgen, 

Ik kan sinds vandaag niet meer bellen, smsjes ontvangen kan ik wel. 
Ik heb geprobeerd contact met jullie te krijgen, maar als jullie mij bellen gaat het ook niet goed. 
Dan krijg ik alleen een gemist gesprek binnen.

Ik heb mijn telefoon aan en uit gezet.
Geblokkeerd en gedeblokkeerd. 
Vliegtuigstand aan en uit. 

Maar ik kan niet bellen en gebeld worden
kan iemand mij aub helpen

 

Admin: verplaatst naar topic over deze storing


Hi allen, de laatste update over deze storing (van rond 11 uur): De oorzaak is gevonden. Er wordt op dit moment gewerkt aan het herstel. Zo gauw er verder nieuws is, delen we het hier en in het startbericht bovenin.


Ik kreeg rond 11:40 een bericht dat de storing is opgelost. Dat zie ik hier nog niet terug in de topicstart.


Klopt @zyxxyz, de storing is inmiddels verholpen en alles zou weer moeten werken. Ik heb het bericht een update gegeven