Skip to main content

[Storing] Mobiele producten en MB's delen MijnKPN

• July 24, 2025
  • 19 reacties
  • 200 keer bekeken
Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Er is op dit moment een storing gaande waardoor de mobiele producten in je MijnKPN niet inzichtelijk zijn en ook niet aan te passen zijn. Het delen van MB's en het activeren van e-simkaarten lukt hierdoor ook niet. Hier wordt aan gewerkt. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Update 24-07-2025 21:26: We krijgen meldingen dat de storing inmiddels is opgelost. Herstart de MijnKPN app of laad de MijnKPN pagina in je webbrowser opnieuw als het bij jou nog niet lukt. 

19 reacties

• Topper
  • July 24, 2025

om mijn e-sim te activeren moet ik mijn bestelling koppelen, alleen bij het koppelen krijg ik telkens: 

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

ook kan ik de helpdesk niet bellen want heb geen simkaart door dit alles

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • July 24, 2025

ik hebt vraag of jullie weten of er storingen is op mijn kpn want ik kan niet zien mijn overzicht op mijn kpn  in vinden 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 24, 2025

Heb ook last van een storing  inloggen duurt heel lang of helemaal niet, wacht het maar af zal wel opgelost worden.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • July 24, 2025

Er is idd storing in de kpn app. Ik kan er al de hele dag niet in. 

• Nieuwkomer
  • July 24, 2025

Zijn er problemen met het delen van MB’s in mijn kpn?

• Nieuwkomer
  • July 24, 2025

Ik wil mb delen via de app maar krijg een melding dat ie onze mobiele abonnementen niet ziet. Is er wat aan de hand met de app?

• Topper
  • July 24, 2025

24 juli 2025: ingelogd (duurde ook lang trouwens) op MijnKPN maar mobiele abonnementen zijn niet zichtbaar (krijg melding: "er is iets misgegaan: kan mobiele producten nu even niet tonen. Probeer later nog eens"). Wil buiten EU bundel op 2 nummers zetten maar kom dus niet bij die abonnementen. Na telefonisch contact  vanmiddag met KPN blijken meer mensen dit gemeld te hebben, storing aan KPN kant dus. Iemand een idee wanneer dit opgelost wordt??

mijn e-sim werkt al nog steeds niet na 4 uur en ik kan niet bellen niks en in de kpn app staat mooi niks dus help

Helemaal met je eens ik zit op dit moment met zelfde probleem en dan willen ze steeds een belafspraak maar er valt niks te bellen, had ik maar zo’n plastic ding gehaald.

Hier precies hetzelfde, kan echt heeeeeelemaal niks

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • July 24, 2025

Hi allen! Ik heb jullie topics/berichten hier neergezet voor het overzicht. Er is inderdaad een storing met MijnKPN waardoor de mobiele producten niet werken zoals ze horen. 
We houden je hier op de hoogte en laten het weten zodra er een update is!

Hallo, ik probeer op zit moment een buitenland bundel aan te zetten. Maar krijgt een sms terug dat het niet mogelijk is. Zouden jullie deze zsm voor mij aan kunnen zetten. Buitenland bundel voor Canada. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • July 24, 2025

Hi ​@Ruud van Osch, ook jouw bericht heb ik hier even heen verplaatst. Heel onhandig dat het nu niet lukt om een buitenlandbundel te activeren. Er is momenteel een storing, daardoor lukt het niet. 
Zodra we een update hebben laten we het hier weten!

Mochten er anderen in de buurt zijn die nog wel genoeg MB's hebben, dan kunnen zij een persoonlijke hotspot instellen zodat jij op die manier kunt internetten. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • July 24, 2025

Bij.mij werkt mijn kpn app weer en kan mijn mobiele abonnementen weer inzien.

• Nieuwkomer
  • July 24, 2025

Bij.mij werkt mijn kpn app weer en kan mijn mobiele abonnementen weer inzien.

Bedankt voor het delen 

• Topper
  • July 24, 2025

Sinds vandaag kan ik via mijn kpn app geen informatie meer ophalen van de gebruikte gb's

Krijg steeds het bericht dat het niet geladen kan worden

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • July 24, 2025

Hi ​@Wim Leek, ik heb je bericht hierheen verplaatst. De storing zou inmiddels voorbij moeten zijn, dus zou je het nogmaals willen proberen? Herstart de app indien het nog niet werkt. 

• Topper
  • July 24, 2025

Uitgevoerd en gelukkig het werkt weer, dank daarvoor

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • July 24, 2025

Mooi om te lezen, dank voor het laten weten! 😄