Skip to main content

kan iemand van kpn zo spoedig mot mij contract opnemen via mijn emailadresĀ  xxx of op nummer xxx daar ik ik nog steeds in suriname ben en niet weg kan ik kan mijn kpn sim kaart niet gebruikenĀ met vriendelijke groet Hans Jaket uit Suriname

admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat niemand u zomaar gaat bellen of mailen. Vul uw profiel zo veel als mogenlijk in en vertel hier op het forum wat het probleem precies is.


Wat is er precies aan de hand, @Jaketti66Ā ?Ā  Kun je meer informatie geven?

Zou je verder je profiel kunnen aanvullen en als je dat gedaan hebt hier een seintje geven?Ā 


Ik wil graag via email in contact komen met kpn klanten service want er gaat verschillende zaken verkeerd in Nederland en daar wil ik graag uitleg over hebben daarom contact via mail of surinaamse nummer (...)Ā  vriendelijke groet Hans Jaket uit SurinameĀ 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Mailen is iets wat ze bij KPN niet doen. En bellen kunt u zelf: 0800-0402.


Mailen is iets wat ze bij KPN niet doen. En bellen kunt u zelf: 0800-0402.

Klant zit in Suriname @Nick83 . Daar werkt dat nummer niet. Hij kan bellen naar +31612001200.


Dag @Jaketti66Ā Als je direct contact wilt kun je het beste even bellen, omdat je in het buitenland bent kun je naar het nummer bellen dat Peter al noemt. Je kunt ook chatten via de website, als je direct contact wilt. Op dit Forum zijn klanten van KPN actief, die graag met je meedenken over verschillende problemen. Zoals Peter en Nick bijvoorbeeld; net als jij klant van KPN en goed op de hoogte van veel van onze producten.Ā 

Ook zijn er medewerkers van KPN actief, zoals Erwin en ik. We kunnen je niet bellen, maar als je hier zo duidelijk mogelijk vertelt wat er aan de hand is denken we graag mee en gaan we voor je aan de slag. Je persoonlijke gegevens kun je kwijt op je KPN Profielpagina: daar zijn ze alleen zichtbaar voor jou en mij als moderator.Ā Ā Plaats ze dus niet hier, want dan staan ze openbaar.Ā 

Kun je vertellen wat er aan de hand is? Je KPN-simkaart doet het niet? Kun je in elk gevalĀ de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer toevoegen aan je profiel?Ā 


Hey @Jaketti66, geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat je met het antwoord van Bart uit de voeten kunt. Mochten er vragen zijn, stel ze gerust.Ā Ā 


Even een kleine opmerking.

De internetverbinding in Suriname laat het geregeld afweten. Dit geld voor WIFI de Surinaamse Sim en de KPN buiten Europa bundel waardoor bij terugkomst in. Ā Nederland hele hoge kosten.Ā 
Een vermeldingĀ Ā bij de ā€˜bellen buiten Europa bundelā€™ is daarom op zijn plaats.Ā 
Daarnaast dat social media zoals FB en Whats App mbā€™s opslurpen.Ā 
EdwardĀ zou zeggen:Ā 

-kleine moeite, groot plezier-
Ā 


Even een kleine opmerking.

De internetverbinding in Suriname laat het geregeld afweten. Dit geld voor WIFI de Surinaamse Sim en de KPN buiten Europa bundel waardoor bij terugkomst in. Ā Nederland hele hoge kosten.Ā 
Een vermeldingĀ Ā bij de ā€˜bellen buiten Europa bundelā€™ is daarom op zijn plaats.Ā 
Daarnaast dat social media zoals FB en Whats App mbā€™s opslurpen.Ā 

-kleine moeite, groot plezier-
Ā 

Ā 


Ā