Skip to main content

mijn tmobile werkt niet meer en mijn kpn .. nog niet.. 

ik kan niet bellen

 

mijn tmobile werkt niet meer en mijn kpn .. nog niet.. 

ik kan niet bellen

 

Maak in elk geval je forumprofiel compleet, dan kan een moderator mee kijken en je verder helpen. Kan wel een paar dagen duren. Bellen kan ook (met een ander toestel) 0800-0402. 


mijn tmobile werkt niet meer en mijn kpn .. nog niet.. 

ik kan niet bellen

 

Welkom op het forum van KPN @Anita Sanders 

Zou je alsjeblieft even wat duidelijk willen uitleggen, wat er nu precies aan de hand is, zodat we je nog beter kunnen helpen op het forum.

Betreft het een aanvraag voor nummerbehoud, waarbij je 06-nummer overgezet is van Odido (voorheen T-Mobile) naar KPN??
En wat bedoel je precies met “mijn KPN ..nog niet..??

Graag een wat duidelijker uitleg vanuit jouw kant.


gewoon te vroeg uit mijn contract gezet door Odido.. en dus een extra weekend bundel moeten kopen vandaag. Gelukkig kwam ik er thuis op mijn wifi achter en niet onderweg 


gewoon te vroeg uit mijn contract gezet door Odido.. en dus een extra weekend bundel moeten kopen vandaag. Gelukkig kwam ik er thuis op mijn wifi achter en niet onderweg 

Hoi @Anita Sanders 

Als je nummerbehoud hebt aangevraagd tijdens je bestelling bij KPN, dan zou Odido je niet zomaar uit je contract kunnen halen, en je simkaart gaan deactiveren.

Dit gebeurd pas op de dag (datum krijg je vanuit KPN) dat jouw 06-nummer van Odido naar KPN wordt overgezet, en ook altijd op een werkdag (niet in het weekend).

Dus eigenlijk had je Odido klantenservice moeten bellen, met de vraag waarom ze jouw simkaart te vroeg hebben gedeactiveerd.

En wat bedoel je nu met een “weekend bundel”?
KPN kent ook geen “weekend bundels” bij zowel de mobiele abonnementen als prepaid.

Dus graag hier meer duidelijkheid hierover geven, want je bent erg summier met het geven van informatie waarmee wij wat kunnen.
Dus liever een zin teveel, dan een zin te weinig.