Skip to main content

Na verschillende malen telefonisch overleg en na lang in de wacht te hebben gestaan probeer ik hier nu antwoord te krijgen.

Gisteren is er een tablet bezorgd waar in de bestelling nog steeds in afwachting is geconstateerd door de winkel van kpn, daar telefonisch contact gehad en het klopt..een medewerker zou voor mij uitzoeken wat er is fout gegaan, de simkaart is daarom tot nu toe nog steeds niet actief...hoop dat ik hier nu wat duidelijkheid krijg..

Goedemiddag @Ria_vd_heuvel, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht :)
Wanneer precies heb je hier voor het laatst contact over gehad en wat is er toen aangegeven/afgesproken? En wat wordt er nu aangegeven bij de bestelling; nog steeds in afwachting of is dat inmiddels aangepast? Verder geef je aan dat een medewerker dit uit zou zoeken en hier nog contact met je over op gaat nemen, ik zou dat in eerste instantie eigenlijk heel eventjes afwachten!


Heb nu via messenger contact...daar ook wat aangeleverd waar naar gevraagd werd...dus in ieder geval bedankt voor je antwoord...ga daar dus ook verder met contact...b.v.d. ria


Reageer