Skip to main content

Hallo, ik wil graag het tarief om een voicemailbericht af te luistern. Ik heb een mobiele abonnement .

Welkom @SeroDomi! Leuk dat je je vraag hier stelt. Hier vind je de informatie over de tarieven van je mobiele abonnement.  

Klik op: Mobiele tarieven > Scroll naar beneden tot: Actuele tarieven (Abonnement met toestel en Sim Only). 
Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Succes:blush:


Beste Lisa, IK WIL GRAAG WETEN HOEVEEL IK MOET BETALEN (bv per minuut) OM NAAR 1233 TE BELLEN OM MIJN VOICEMAIL BERICHT AF TE LUISTERN!!. hopelijk ben ik nu duidelijker met mijn vraag.

 

Mvg


Antwoord: Net zoveel als je betaald om naar iemand anders te bellen. 

 

Het is afhankelijk van je abonnement @SeroDomi, maar met het bovenstaande antwoord weet je zelf wel hoeveel je betaald. 
Voor de nieuwere abonnementen geldt het volgende: 

  1. Heb je een onbeperkt bellen abonnement? Dan kost dit niets. 
  2. Heb je 150-300 belminuten? Dan kost dit gewoon belminuten. 
  3. Bel je vanuit het buitenland? Dan is het afhankelijk van het land waar je je bevindt en uiteraard je abonnementsvorm. 

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. 

Zo niet? Vertel ons dan welk abonnement je hebt. De naam van het abonnement is vaak al voldoende. 

 


Beste Lisa, ik kom er niet uit, wil je me de telefoonnummer van KPN geven zodat ik naar de klanten service kan bellen voor informatie.

 

Mvg


Sorry,,,,, nu pas lees ik jou laatste bericht. Nu weet ik genoeg, bedankt.

 

Mvg


Goed om te horen! Ons telefoonnummer is trouwens 0800-0402. Mocht je in de toekomst een vraag hebben kun je ons altijd bellen:blush: