Skip to main content

Tarieven USA op website niet te vinden. Na intoetsen USA en zoeken komt er de melding: ! Er is nog geen land ingevuld. Er zijn heel veel andere landen die je wel kunt opzoeken.

Hallo @Deb1 

 

Inderdaad, de USA en trouwens ook Canada zijn niet meer te vinden op de buitenlandpagina.

Hopelijk wordt dat snel verholpen.

 


Bedankt. Niet handig nu het vakantieseizoen is begonnen. Ik heb al een contactformulier ingevuld voor KPN (na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan en de verbinding door KPN werd verbroken) maar hoopte dat iemand op het forum het wist.


Lang leve web.archive.org

 


Dankjewel Peter. Het activeren gaat dan waarschijnlijk niet lukken want je moet toch het land opgeven. Ik wacht het bericht van KPN af. Gelukkig duurt het nog een aantal weken voordat ik naar Amerika ga.


Het activeren gaat dan waarschijnlijk niet lukken want je moet toch het land opgeven

@Deb1 .Wat bedoel je? Je stuurt gewoon die sms. Doe dit niet te lang van te voren. Ik adviseer altijd de dag van vertrek of de dag daarvoor.

❗️ Zet voor het vliegtuig opstijgt ook wel de telefoon op vliegtuigstand om de torenhoge tarieven in de lucht te vermijden!!


Maar op oude data zou ik toch niet vertrouwen @PeterG 

Die landen zijn niet voor niets ineens verdwenen, misschien dat ze een aanpassing aan het doen zijn en je straks een andere code moet gebruiken.

Eerst maar afwachten wat een moderator erover te zeggen heeft.


Ik wacht idd eerst de reactie af. Het zal vast een reden hebben. 


Hallo @Deb1 , zie omnderstaande link:

Tarieven mobiel abonnement met telefoon & Sim Only | KPN

download dan de pdf 


Bedankt Jan, ik kom dan nog steeds niet op de site waar de meest recente sms activatiecode staat omdat je het land moet intoetsen. 


Bedankt Jan, ik kom dan nog steeds niet op de site waar de meest recente sms activatiecode staat omdat je het land moet intoetsen. 

Je kunt dat in MijnKPN regelen, zie onderstaande toelichting:

 


Helaas kan dit niet, ook in MijnKPN moet je het land intoetsen. Ik wacht nu de reactie van KPN af.


Wat je ook kunt doen is bv Singapore intoetsen. Dat is ook een supervoordeelland en dat zijn dezelfde tarieven. 


Bedankt Jan, ik kom dan nog steeds niet op de site waar de meest recente sms activatiecode staat omdat je het land moet intoetsen. 

Eh. Die bundels zijn hier al lang gegeven.

Zie de bundels in het eerdere screenshot. Of inderdaad “Singapore”. Ze zijn gewoon geldig.


Hallo @Deb1 zie onderstaande link:

Nieuwe data voordeelbundels voor populaire vakantiebestemmingen | KPN Community

Net nieuw door het moderstieteam geplaatst.

 


Hallo @Deb1 

 

Wat ik dus al een beetje vermoedde was KPN bezig om die bundels aan te passen voor o.a. de VS en Canada, zie https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm.

 

 

Belbundels lijken verdwenen te zijn, misschien komen die later ook nog terug.
Buiten de bundel tarieven ontbreken ook nog op die pagina.

 

Om de nieuwe bundels via de MijnKPN app te bestellen moet je daarvoor de nieuwste versie gebruiken:

 
17 jul 2023

Versie 6.16.0

In deze nieuwe versie:

· Hebben we nieuwe databundels toegevoegd voor USA/Canada, de Nederlandse Antillen, Turkije en Marokko.