Skip to main content
Beantwoord

te hoog bedrag op factuur

  • January 1, 2021
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Op 7-7-2020 een nieuw abonnement afgesloten voor 37,50 per maand. Dit ging per 3 november in. Echter wordt er in december 46,81 afgeschreven en er staan geen extra verbruikskosten op de factuur. Volgens de factuur zijn dit gewoon de abonnementskosten.. dat is 9 euro meer dan afgesproken! Hoe kan dit?

Beste antwoord door Nick83

De € 7,50 husselkorting zal er nog niet af zijn. En de rest is denk ik inflatiecorrectie...

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 1, 2021

De € 7,50 husselkorting zal er nog niet af zijn. En de rest is denk ik inflatiecorrectie...


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 1, 2021

Die inflatiecorrectie snap ik, dat was idd zo'n 2.50 had ik berekend.. dan zal het andere idd de husselkorting zijn denk ik..