Skip to main content

Ik ben via kpn een Samsung A51 met 50 euro refund gekocht op 28 augustus. Blijkt nu dat deze actie nog maar 2 dagen geldig was.  Dat is mij niet gemeld.  Toen de aankoopbon per mail kwam was de actie al lang verlopen... lekker dan!! Geen 50 euro retour. Samsung kan niets voor je betekenen.. wat nu??

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik heb op 28 augustus een Samsung A51 gekocht met 50 euro refund actie. Deze actie bleek tot 30 augustus geldig te zijn. Dit is mij niet verteld in de kpn winkel.  Toen ik de aankoopbon kreeg was het 10 september. Deze was nodig voor het terug vorderen.  Maar toen bleek dus de actie al voorbij vertelde Samsung mij.  Terwijl een medewerker van kpn mij had verteld dat k nog op tijd was en de actie nog liep. Wat nu??

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


op deze manier hoeft Samsung maar weinig cashbacks uit te keren!! Als ik de reacties lees van iedereen hiervoor


Nu niets denk ik... te laat is te laat...


De actieperiode liep t/m 30 augustus, maar met een aankoopbon gedateerd in die periode kon je daarna nog 14 dagen (t/m 13 september) registreren op de Samsung promotie website. Helaas is de registratie periode nu ook voorbij. Heel zuur, maar nu is het echt te laat.


@Damzee dat is wel heel zuur. Volgens mij had je tot uiterlijk 13 september de tijd om mee te doen aan de actie, dus je had op tijd je aankoopbon. Ik ben ook bang dat je naar je cashback kan fluiten.

Bron


Hoi @Damzee

Wat zuur dat je te laat bent met het aanvragen van de cashback. Dit betreft een actie van Samsung. Je zou aan Samsung kunnen vragen, of zij coulant willen zijn met je aanvraag en je toch nog kan deelnemen. Aangezien de actie van Samsung is, kan ik vanuit KPN hier helaas niet iets in betekenen. Succes gewenst in ieder geval! 


Reageer