Skip to main content
Beantwoord

Te laat voor voetbalshopactie

  • October 2, 2020
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

beetje jammer dat wanneer je net een paar dagen te laat bent er verder helemaal niks te registreren valt. Ben je net met vreselijk veel moeite over gestapt van Apple naar Samsung, krijg je deze teleurstelling te verwerken. :(

 

*Admin: bericht afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Misschien bij voetbalshop een spreekwoordelijk balletje opgooien aan de hand van een factuur?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • October 2, 2020

Heel vervelend. Hier kunt u een klacht/melding maken en hopelijk kan Samsung nog iets betekenen.

https://www.samsung.com/nl/support/#contact


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2020

Heel vervelend. Hier kunt u een klacht/melding maken en hopelijk kan Samsung nog iets betekenen.

https://www.samsung.com/nl/support/#contact

Samsung al gebeld, ook die kunnen (=willen) niks betekenen. 


  • Antwoord
  • October 2, 2020

Misschien bij voetbalshop een spreekwoordelijk balletje opgooien aan de hand van een factuur?


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • October 6, 2020

Hallo @mkeur,

Wat vervelend om te horen dat je te laat bent voor het registreren voor het shoptegoed icm een nieuw Samsung toestel. Helaas lopen deze acties via Samsung en stelt het bedrijf daarin haar eigen voorwaarden. Als KPN hebben wij geen zeggen over deze voorwaarden en kunnen wij helaas hier niks voor je betekenen. Wanneer Samsung aangeeft dat ze niks meer voor je kunnen betekenen is het helaas niet meer mogelijk om gebruik te maken van de actie. 

Ik hoop dat je desondanks wel kunt genieten van jouw nieuwe toestel. Wanneer je nog andere vragen hebt helpen we je graag.