Skip to main content

 5 jaar geleden nieuw  2 jarig toestel/abonnement genomen. Maar toen heb ik vrij lang doorbetaald voor toestel/abonnement, terwijl het al afgelopen was. Periode van ¾ jaar. 

Medewerker zei, dat ik een bericht had moeten krijgen, wat niet gebeurde. Jullie vinden dat misschien dom, maar ik had geen idee hoe zoiets werkt. Nu weer hetzelfde: in Mei toestel/abonnement afgelopen, maar hoor niets. Blijkbaar moet je dat zelf in de gaten houden (en 2 jaar vooruit plannen)? Waarom niet even een seintje van KPN?  Kan toch niet zo moeilijk zijn.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom bij ons op het forum @Simplicity. voorheen ging dat niet automatisch inderdaad. Tegenwoordig vervallen de toestelkosten automatisch als het toestel is afbetaald, dit is in 2016 veranderd. Als jouw contract in mei is afgelopen zal dat dus ook automatisch gebeurd zijn, daarvoor hoef je verder geen bericht te krijgen. Op de factuur worden de kosten voor het toestel dan niet meer in rekening gebracht.

Voor het abonnement van 5 jaar geleden kan ik een melding doorzetten zodat dat voor je bekeken kan worden. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik dat voor je doen.


Hallo Jasper. Dankjewel voor je antwoord en ja, graag een melding doorzetten. Zodat ik het zelf ook beter begrijp. Zal de info profiel aanvullen.Groetje, Josien


Dank voor de gegevens @Simplicity, daarmee heb ik de melding voor je aangemaakt. Daarover zal nog contact met je worden opgenomen.

Ik heb ook meteen gekeken naar de toestelkosten bij jouw huidige abonnement, die zijn op 9 maart vervallen. Sindsdien betaal je daar niet meer voor.