Skip to main content
Ik ben op 20 januari 2017 een 2 jarig contract aangegaan met een toestel. Het contract is dus op 20 januari 2019 afgelopen.

Gisteren was ik in de KPN winkel om een nieuw contract met een nieuw toestel af te sluiten en vroeg daar waarom ik de afgelopen 2 maanden niet minder ben gaan betalen, toestel was per slot van rekening afbetaald. Het antwoord was dat dit niet gebeurde bij het 2 jaar geleden afgesloten contract (KPN zorgeloos standaard HS3). Wel apart, want op deze manier wordt er door mensen met zo’n contract wel meer betaald dan het toestel waard was/is. Nu had ik al van het kunnen terugkrijgen van teveel betaalde toestelkosten gehoord, maar ik kan het formulier niet vinden. Kan iemand mij daarmee helpen?
Hoi @Erik nieuwsgierig, Leuk om te lezen dat je weer een nieuw abonnement bent aangegaan bij ons en goed dat je aangeeft dat je te lang en teveel hebt betaald voor jouw oude abonnement. Ik kan ervoor zorgen dat dit terecht komt bij de afdeling toestelkosten. Mijn collega's van deze afdeling gaan dan na hoeveel je teveel hebt betaald en nemen daarna contact met je op. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan pakken we het z.s.m. op.
Hoi Marina,



ik heb de gegevens toegevoegd. Ik wacht de reactie af.
Bedankt @Erik nieuwsgierig, Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van de afdeling toestelkosten. Ik verwacht dat ze deze week contact met je opnemen. Wil je mij op de hoogte houden?
Hoi Marina, ik heb bericht gekregen dat in april/mei het teveel betaalde bedrag verrekend wordt.

Dank je wel.
Goedemorgen @Erik nieuwsgierig, Wat fijn dat je zo snel bericht hebt ontvangen over het teveel betaalde bedrag. 😃 Bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst weer een vraag hebben, zien we je graag weer verschijnen op het forum. 🙂

Reageer