Skip to main content
Beantwoord

Te lang doorbetaald voor toestel

  • March 23, 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Candelaria
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Midden 2016 heb ik een 2 jarig abonnement met KPN afgesloten inclusief afname van een toestel. 25 augustus 2019 ben ik in de kpn winkel geweest om te controleren hoe het ervoor stond. Toen kwam ik er inderdaad achter dat het contract al ruim was verlopen. Toen heb ik direct het contract omgezet waardoor de kosten meer dan gehalveerd werden. Ik voelde me een beetje in de steek gelaten door KPN. Immers zijn er 1 tot 1,5 jaar kosten berekend voor een telefoon die al lang betaald was. De verkoper in de winkel gaf aan dat dit een bekend gegeven was en dat daar een rechtszaak voor liep en dat we hier bericht over zouden krijgen. Een half jaar verder nog niets vernomen. Gaarne ontvang ik daarom alsnog een reactie. Mijn mening is dat ik ongeveer 500 euro teveel heb betaald. Hoe wordt dit opgelost. Gaarne uw reactie.

 

 

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Ze nemen dit doorgaans binnen 5 dagen in behandeling en zullen contact met je opnemen. Wacht dit dus af. :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 26, 2020

Hi Candela, welkom op het forum. 

Ik twijfel nu even over wat hier aan de hand is. Mag ik even meekijken? 

 Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Candelaria
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Hallo Alex,

 

Bedankt voor de reactie. Mijn gegevens zijn aangevuld. Het komt in het kort erop neer dat ik in april/mei 2016 een contract heb afgesloten vooor 2 jaar met telefoon. Dit is uiteindelijk een beetje in de vergetelheid geraakt. Augustus/september 2019 heb ik uiteindelijk mijn contract vernieuwd en merkte toen dat ik ongeveer 1 - 1,5 jaar teveel heb betaald voor mijn contract. Graag wil ik hier een oplossing voor. 

Bedankt voor het meedenken en de medewerking.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Dankjewel. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Ze nemen dit doorgaans binnen 5 dagen in behandeling en zullen contact met je opnemen. Wacht dit dus af. :)


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Candela, als ik het goed zie is dit goed opgepakt. Heb je zelf ook al een bericht hierover gehad?