Skip to main content
Vraag

Te lang telefoon kosten betaald in abbonement

  • January 10, 2019
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

Beste KPN Ik heb een tijdje geleden mijn abbonement verlengt en toen wees de verkoopster mij er op dat ik te lang voor mijn telefoon heb betaald nu zou de verkoopster alles regelen maar nog niks gehoord wie kan mij helpen
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 11, 2019
Dag @kevin1981 Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je langer dan twee jaar doorbetaalt voor je toestel. Ik kijk heel graag voor je na hoe dit bij jou zit, maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2019
Beste Bart. Ik heb het aangepast heb inmiddels ook al een formulier ingevuld

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 11, 2019
Dag Kevin! Dank. Welk formulier heb je ingevuld? Ik wil graag zeker weten dat je het juiste hebt ingevuld, namelijk. Ik zag dat je als 'handtekening' onder je berichten overigens je mailadres had vermeld. Om je privacy te beschermen heb ik deze weggehaald. 😉

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2019
Ik heb het formulier via de KPN chat gekregen

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 11, 2019
Prima. Hou me op de hoogte: mocht het nodig zijn dan kijk ik er alsnog even naar.

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2019
Dat is goed bedankt voor je hulp