Skip to main content

Mijn  (oude) abonnement  (waarbij de toestelkosten niet los weeergegeven waren) was al ergens in 2018 verlopen. Toen waren alle toestelkosten afbetaald. Op dat moment had ik mijn abonnement nog niet verlengd, en de toestelkosten die normaal gesproken al vanaf moesten gaan, bleven nog steeds in mijn abonnementskosten inbegrepen. Ik moest dus nog steeds paar maanden lang toestelkosten betalen.

Er werd toen contact met mij opgenomen, met de vraag wanneer ik mijn abonnemtent ga verlengen. Toen had ik gezegd dat ik nog even zou afwachten. Toen stopte het bellen, er werd mij wel verteld dat de kosten terug zouden worden gegeven na het verlengen van mijn abonnement. 

Ik heb mijn abonnement ergens deze zomer (eind juli/begin augustus als het goed is) verlengd. Er werd mij verteld dat de kosten die ik te veel had moeten betalen zo snel mogelijk aan mij zouden worden teruggegeven. Tot op dit moment is het nog steeds niet gebeurd. We zijn inmiddels al in bijna 2020. 

Ik wilde een formulier gaan invullen, die ik destijds ook al had ingevuld, maar ik kan die niet meer vinden. Ik zou het heel fijn vinden om mijn te veel betaalde toestelkosten eindelijk terug te krijgen. 

Hoi @Karolina_ 

Dan kan je online (nog een keer?) het formulier invullen. 

Wil je van een moderator de status horen?: 

Je kunt dan hier in dit topic jouw vraag omschrijven, Een KPN moderator  komt hier ook langs. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 


Hay @Karolina_, welkom op het KPN forum. Ik maak hier voor jou een melding van. Mijn collega's van de afdeling contracten pakken het dan verder op. Komt goed! :)

Zou je daarvoor je forumprofiel  willen aanvullen met: postcode + huisnummer, naam contractant, mobiel nummer en klantnummer? Dan kan ik het voor je in orde maken. Laat je het hier weten als de benodigde gegevens aangevuld zijn?

 


De benodigde gegevens zijn aangevuld!


Hey @Karolina_, dank voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb alles voor je nagezocht en het dossier naar mijn collega's gestuurd. Ze zullen spoedig contact met je opnemen. Ik verwacht dat het begin volgend jaar zal zijn. Houd je ons hier op de hoogte? Fijne Oud en Nieuw alvast! 


Hey @Karolina_, dank voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb alles voor je nagezocht en het dossier naar mijn collega's gestuurd. Ze zullen spoedig contact met je opnemen. Ik verwacht dat het begin volgend jaar zal zijn. Houd je ons hier op de hoogte? Fijne Oud en Nieuw alvast! 

Ik kreeg een antwoord dat de kosten zullen worden verrekend met de oude & nieuw facturen. Nu staan beide facturen open en heb ik een waarschuwing gekregen dat mijn diensten zullen worden geblokkeerd. Ik wil dat de kosten nu inderdaad gelijk in de facturen worden verrekend, zoals aangegeven.


Hoi Karolina, ik kan ook in de gegevens zien dat de teveel gemaakte kosten in februari verrekend gaan worden. Tot die tijd wil ik je wel vragen om je openstaande facturen te betalen. 


Reageer