Skip to main content

Ik heb nu ook zo'n geval. december 2015 een contract voor twee jaar inclusief toestel genomen. Dan kom je er na vijf jaar achter (ja ik had misschien iets eerder moeten kijken) dat je nog steeds hetzelfde bedrag betaald. bellen naar de KPN werkt, denk je. Formulier ingevuld maar dan krijg je deze reactie: 

Uitkomst

Op basis van de door u aangeleverde informatie via kpn.com/toestelformulier, constateren wij dat u niet te veel toestelkosten hebt betaald voor uw Apple iPhone 5s 16GB (Space Gray) , mobiel nummer ********** en contractstartdatum 28-12-2015 . In uw specifieke geval hebt u een korting ontvangen op uw toestel van € 68,97

Nou kan je dus weer bellen maar dan begint het weer opnieuw. Kan er via hier nog hulp geboden worden?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ha @Lomanet Heb je hier al wat meer duidelijkheid over gekregen? Ik denk dat er wat verwarring is ontstaan. Het ‘toestelformulier’ dat je op de site vindt vul je in als je denkt dat je teveel voor je toestel hebt betaald tijdens je contractperiode. Uit jouw woorden maak ik op dat het je gaat om het doorbetalen voor je toestel nadat je contract was verlopen en je toestel dus was afbetaald. 

Met dat laatste kan de klantenservice (of kunnen wij als moderators) hulp bieden. Is dat al gelukt? Zo nee: als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer kijk ik met je mee. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Volgens mij staat nu alles goed in het profiel, mis je nog wat, laat het me weten.

Ik heb nog geen enkele duidelijkheid verder gekregen dus als je wilt helpen, dan graag. Wel een vraag, ik doe dit voor een familielid en ben dus op een ander nummer, ook KPN bereikbaar. Hoe geef ik je dat veilig door?

 


Ik heb mijn nummer bij de persoonlijke opmerkingen in het profiel gezet dus daar kun je het vinden.


Dag @Lomanet Dank voor het invullen! Ik zie dat het inderdaad gaat om wat ik aangaf: het na het verstrijken van de looptijd van je contract doorbetalen voor je toestel. Dat is dus iets anders dan waar je in eerste instantie dat formulier voor hebt ingevuld. Ik ga er voor zorgen dat alsnog de juiste dingen worden gedaan om dit op te lossen. Dat betekent in praktische zin dat ik een achterliggende afdeling ga inschakelen, die  zal kijken naar of en hoeveel er te veel betaald is. Daar wordt vervolgens contact over opgenomen. Ik vul natuurlijk beide nummers in, dus ook jouw nummer als contactnummer. Om dat het echter om een contractuele kwestie gaat, kan ik me echter wel voorstellen dat men het met de contractant zelf zal willen bespreken. Ik ga er vanuit dat er binnen een aantal werkdagen contact zal worden opgenomen. 


Dank je wel, ik wacht het af en geef de contractant door dat zij hierover gebeld kan worden.


We zijn alweer een 10tal werkdagen verder en nog niks gehoord. Lijkt me nu toch wel tijd worden. Hoop snel een reactie te krijgen.


Dat duurt inderdaad wel erg lang, @Lomanet Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om dit zo snel mogelijk op te pakken. 


Op welke manier wordt contractant benaderd? Via het bij u bekende mobiele nummer?

 


Dag @Lomanet Sorry dat het zo lang duurt: ik heb zonet navraag gedaan en het wordt deze week opgepakt. Qua contact: ik heb het nummer van de contractant ingevuld en ook jouw nummer als contactmogelijkheid.Â