Skip to main content
Vraag aan KPN moderator: Ik heb vrijdag een nieuwe mobiel gekocht bij de kpn winkel in Hoogeveen en een nieuw abonnement afgesloten. Toen werd mij duidelijk dat mijn vorige abonnement (duur van 2 jaar) afgelopen was op 1 juni 2015 en dat ik sindsdien maandelijks gewoon het oude bedrag ben blijven betalen van circa 51 euro, inclusief de 25 euro aan toestelfosten. Dit terwijl het toestel dus al afbetaald was. Ik las in verschillende forumconversaties dat mensen via kpn.com/toestelformulier hebben geprobeerd geld terug te vragen, maar dat dit niet het juiste formulier is om dit te doen. Kunt u mij helpen?

Klantnummer: , mobiel oude contract betreft een iPhone 5, kpnmobiel 1500MB, ingangsdatum contract 1 juni 2013, looptijd 2 jaar. Op 5 april jl. heb ik een Huawei P30 Pro (128GB) gekocht, KPN 2GB en 150 min/sms CV 24.



Ik zou het prettig vinden als u via een privebericht contact met mij op zou willen nemen.



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel

Hoi @Schouwinkje, Welkom op het forum! Zo te lezen heb je een erg lange tijd nog betaald voor je toestel. Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling. Je gegevens heb ik doorgezet naar de afdeling toestelkosten. Ze gaan uitzoeken hoeveel je teveel hebt betaald voor jouw toestel. Ze zullen hierover telefonisch contact met je zoeken. Ik verwacht dat ze dit volgende week doen. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?


@Schouwinkje, Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega van de afdeling toestelkosten? Hopelijk is het goed afgerond, anders hoor ik het graag.


@Marina_ , ja hoor, alles is geregeld of in ieder geval in gang gezet. Hartelijk bedankt voor je moeite!
Fijn om te lezen dat het geregeld wordt. Graag gedaan! Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan vooral weten.! 😃

Reageer