Skip to main content

Niet geholpen worden in een service punt , niet reageren op vragen, en nu weer teveel kosten in rekening brengen.

 

 

Hallo @bartba 

 

Is het een nieuw abonnement?

Is de eerste periode die berekend wordt niet gewoon langer dan 1 maand, zou je op dezelfde factuur moeten kunnen zien, dan betaal je dus eenmalig een hoger bedrag vanwege de extra dagen.

De volgende maanden zal er dan wel het normale bedrag in rekening worden gebracht.


Het lijkt alsof de Husselkorting van 7,50 niet is meegenomen in jouw factuur.

Daar kunnen diverse redenen voor zijn.

Allereerst dient je mobiele contract toegevoegd te zijn op “Mijn KPN”.

Zelfs dan is het mogelijk dat de Husselkorting niet wordt verrekend, bij voorbeeld als naam  + adres voor het mobiele contract en het internetcontract niet precies gelijk zijn. Dat laatste weet ik uit ervaring: een enkele letter in mijn adres was verkeerd ingevoerd in mijn mobiele contract - dan zegt de computer “nee, komt niet in aanmerking voor Husselkorting” (en dus zegt de doorsnee KPN service medewerker dat ook). Gelukkig kreeg ik eindelijk een medewerker te spreken die dit wel door had - misschien werkt dat ook in jouw geval.:smirk:


Hi @bartba!

Ik zie dat de korting inmiddels wel goed staat en dat het mis ging omdat de koppeling met je XS4all abonnement niet helemaal goed stond. Fijn dat het inmiddels toch in orde is :slight_smile: