Skip to main content
Beantwoord

Teens abonnement omzetten naar normaal abonnement

• January 14, 2025
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Goedendag,

Voor mijn dochter overweeg ik de abbo Teens en zie net dat het data verbruik is aangepast van unlimited naar 30GB. Aangezien het haar eerste abbo word weet ik niet of dit genoeg zal zijn. Denk het wel maar weet dit dus niet zeker. Mocht ik nou een 2 jaar Teens afsluiten en zien dat dit niet genoeg is kan ze dan overstappen naar een normaal unlimited abbo binnen de 2 jaar? De voordelen van de Teens wegen zwaar voor mij dus daarom mijn Teens voorkeur.

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Ik_Combineer

Hi ​@Sanne van KPN ,

Het abonnement heet teens unlimited maar is dus niet meer unlimited want er zit een max van 30GB per maand aan. Zie de bijgesloten printscreen van jullie pagina. Bijstellen naar beneden is niet aan de orde. Mijn vraag is of ik een teens abonnement kan omzetten naar een normaal unlimited abonnement als 30GB niet genoeg blijkt te zijn. De voorkeur heeft het teens abonnement maar dan moet het wel genoeg zijn qua GB. 

Bvd!

Het is unlimited in Nederland en 30GB roaming voor in het buitenland binnen Europa. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2025

Beste ​@Dutchi3 lees hier alle (on)mogelijkheden met een Teens-sim.

Als je zelf een grote databundel bij je mobiel abo hebt kun je eventueel ook data delen met de Teens-sim.

Je moet wel heel erg je best doen om 30GB in de maand te verstoken, ik heb al moeite om 2GB op te krijgen in de maand via mijn mobiel😎

Succes.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/teens-sim

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Zelf heb ik geen grote databundel anders was dat inderdaad een goede oplossing. Zelf doe ik al erg hard me best voor 1 GB te verbruiken.

De mogelijkheden waren mij duidelijk. Zo ben ik ook achter dit abonnement gekomen en de benoemde voordelen. Er staat alleen niets m.b.t. mijn vraag.

Ik zal het abonnement voor 1 jaar afsluiten en dan maar hopen dat ze met alle YouTube kijken niet de data er door heen jaagt.

Bedankt voor de reactie!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • January 17, 2025

Hi ​@Dutchi3! Ik zie het, dan om nog het laatste stukje van je vraag te beantwoorden: 

Je kan het abonnement 1 keer per kalendermaand omlaag of omhoog aanpassen. Bij het Teens Sim abonnement kan je kiezen tussen 10GB of Unlimited data per maand en onbeperkt bellen en sms'en. De verlaging of verhoging van je abonnement gaat in op de eerste dag van de volgende maand. Het aanpassen van je abonnement doe je eenvoudig in MijnKPN.

Hopelijk weet je daarmee voldoende. Zo niet, laat het hier gerust weten!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Hi ​@Sanne van KPN ,

Het abonnement heet teens unlimited maar is dus niet meer unlimited want er zit een max van 30GB per maand aan. Zie de bijgesloten printscreen van jullie pagina. Bijstellen naar beneden is niet aan de orde. Mijn vraag is of ik een teens abonnement kan omzetten naar een normaal unlimited abonnement als 30GB niet genoeg blijkt te zijn. De voorkeur heeft het teens abonnement maar dan moet het wel genoeg zijn qua GB. 

Bvd!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@Sanne van KPN ,

Bvd!

Het is unlimited in Nederland en 30GB roaming voor in het buitenland binnen Europa. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

@Ik_Combineer 

Het was me niet duidelijk en door de vermelding van de 30GB verwarrend maar ben wel erg blij dat ik eindelijk antwoord heb op me vraag. Dank je wel!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • January 18, 2025

Ik snap de verwarring. 😁 Fijn dat je helpt ​@Ik_Combineer en fijn dat je antwoord hebt ​@Dutchi3

Mocht je in de toekomst nog ergens vragen over hebben, maak hier gerust een nieuw topic aan. Fijn weekend!