Skip to main content

Sindskort kinderen overgezet van Kids naar Teens abonnement. Nu wonen wij in grensgebied met Belgie en merken dat de provider niet automatisch geselcteeerd wordt bij het Teens abonnement (was voorheen wel het geval bij Kids). Dit kan opgelost worden door handmatig de provider te kiezen…. minder chique maar acceptabel.

Daarnaast heb ik de vraag gesteld aan een klantcontact medewerker van KPN of mijn kind (vanwege schoolreisje) in Londen kan bellen of gebeld worden. Antwoord was dat ik een extra bundel moest afsluiten omdat Verenigd Koninkrijk geen onderdeel is van de EU - de website van KPN geeft anders aan (niet geheel duidelijk of dit voor alle abonnement geldt). Echter is het niet mogelijk voor een Teens abonnement een extra bundel aan te schaffen. Dus geen oplossing...denk ik dan.

Mijn voorstel om de Teens abonnementen om te zetten naar een gewoon abonnement was geen optie volgens de medewerker van KPM omdat volgens datum afsluiten contract niet kon verlengen of aanpassen.

Al met al niet echt bevredigend antwoord en weet nu steeds niet waar ik aan toe ben…. iemand een idee of een tip? Abonnement Teens pas recent afgesloten (nov 2024) maar nu als spijt.

Hoi ​@Teens SIM in Engeland 

Welkom op de community van KPN.

Helaas ben je verkeerd geĂŻnformeerd door een medewerker van de klantenservice van KPN.
Het Verenigd Koninkrijk (ook wel gewoon Engeland in de volksmond) valt nog gewoon onder de EU, wat dus inhoudt dat je ook in Londen gewoon gebruik kunt maken van je Nederlandse abonnement en ook alles gewoon vanuit de bundels gaat.

Dit geldt ook voor het Teens Abonnement.
Er is geen aparte buitenlandbundel nodig voor het Verenigd Koninkrijk.
Zo staat het ook gewoon op de website van KPN:

Verenigd Koninkrijk: dezelfde tarieven als in Nederland

Jij kunt gewoon blijven internetten, bellen en sms’en uit je huidige abonnement zoals je gewend bent. Je hoeft geen Extra Bundel aan te zetten.

Je kind kan dus zonder problemen met schoolreisje naar Engeland, en gewoon in contact blijven met het Teens Abonnement.

Reageer