Skip to main content

Waarom gaan mijn totale opgebouwde 12000mb niet mee naar de volgende maand? Sinds Telfort over is gegaan na kpn zit ik op 6000mb. Dacht dat alles bij hetzelfde zou blijven!!!!!

Hallo @Maja68 , je kunt maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Bij de overgang naar KPN staat het in sommige gevallen nog niet goed in MijnKPN, daar wordt nog aan gewerkt.

 


Hallo Jan, alles blijft dus niet hetzelfde zoals men beweerd. Bij telfort was dit een half jaar, maak ze waarschijnlink niet op maar gaat me om de gedaande afspraken.


Hallo @Maja68 , daar maak je een denkfout, je hebt nog steeds een mobiel Telfort-abo dat nu ondergebracht is bij KPN. Ik weet niet beter of bij Telfort is het altijd 2 maanden meenemen naar de huidige maand, dus in totaal 3 maanden.

KPN kent het meenemen van de vorige maanden niet (meer),  Bij KPN kun je elkaar data toe bedelen.

 


Ik denk dat de verdubbelaar uit staat. Je krijgt dubbele data als je 2 of meerdere Telfort mob. abb. hebt op een adres. Alles blijft het zelfde.


Hey ja Mout23, dat is het. Mijn man is 4 maanden geleden overgestapt na een ander. Dit klikt zeker logischer (Wel raar dat dat in twee stappen gaat). Dankje wel 👍


Hallo @Maja68  en @Mout23 , je hebt 1 thuisabo en 1 mobiel abo nodig bij Telfort voor dubbele data.

 


Beste @Maja68, welkom! Volgens mij zijn je vragen inmiddels beantwoordt door de toppers hierboven. Als je verder nog ergens tegenaan loopt, weet je ons te vinden!