Skip to main content

Abonnement verlengt en nog steeds geen bon zou na 2 weken komen tijd is voorbij en nog steeds niks slechte zaak vindt ik dat

admin: losse comments en reacties naar dit topic verplaatst voor het overzicht.

Ook abonnement verlengt nu al 2 weken aan het wachten op de bon ook nog steeds niks ontvangen slechte zaak vindt ik dat


Op meerdere plekken reageren heeft geen zin.


Als u in het profiel alle gegevens aanvult, zullen medewerkers binnen enkele dagen reageren.


Hallo @Buffy75  Was dat de promotie actie bij aanschaf van een Samsung S20?

Heb jij na ontvangst van de S20 jouw gegevens geregistreerd op de Samsung promotie website?

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BYQ2Y5W2YRGUW

Registreren is nog mogelijk tot en met 20-09-2020. Je moet dus snel zijn. 


Beste @Buffy75, welkom! Gaat het inderdaad om de actie waar Ruud naar verwijst? Dan heb je vandaag en morgen nog om je aan te melden!


lukt niet om te verzenden krijg keer op keer bericht log opnieuw in

zo kun je nooit gebruik maken ervan


 


Hallo @Buffy75 

Hier kan KPN niet bij helpen denk ik. Dit valt onder het beheer van Samsung. Kijk of je nog op tijd contact met ze kan krijgen.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info.

Bron: Bijzondere actievoorwaarden


heb bericht via watsup gestuurd naar Samsung  maar nog geen antwoord gekregen wat de reden is dat het steeds mis gaat


Is gelukt was storing op site


Mooi dat het gelukt is @Buffy75 en gelukkig nog net op tijd.


Fijn dat het gelukt is, @Buffy75!