Skip to main content
Antwoord

Telefonisch overlast door Ziggo

• October 30, 2025
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hey hey,

Ik wordt al een paar weken lastig gevallen door een nummer, als ik terug bel zeggen ze dat het Ziggo is, maar Ziggo is een ander nummer zover ik weet.

Wat kan ik doen? T is bietje irritant

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Scubadiverboy1997. Wat vervelend dat je steeds wordt gebeld, dat kan echt irritant zijn. Zeker als je geen idee hebt wie er achter het nummer zit. Als de beller aangeeft Ziggo te zijn, is het het beste om dit even rechtstreeks bij Ziggo na te vragen. Zij kunnen controleren of het nummer echt van hen is en duidelijkheid geven waarom er steeds wordt gebeld. 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 30, 2025

​@Scubadiverboy1997 dat nummer is inderdaad van Ziggo. Ben je Ziggo klant? Als dat het geval is, kun je in mijnZiggo bij privacy aanpassen hoe Ziggo contact met je op mag nemen.

https://community.vodafoneziggo.nl/t5/Offtopic/Is-0435-690200-van-Ziggo/td-p/1339791

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Ja wij zijn Ziggo klant, maar waarom bellen ze elke week?

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 30, 2025

Waarschijnlijk willen ze je een aanbod doen van een ander abonnement, korting, verlenging etc. Callcenters kunnen daar nogal volhardend in zijn ;)

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Maar stalking mag toch niet?

En elke 2 a 3 dagen bellen, noem ik wel beetje stalking.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 30, 2025

​@Scubadiverboy1997 hoe het juridisch precies zit weet ik niet, maar zoals gezegd via mijnZiggo kun je uitzetten dat Ziggo mag bellen. Bij mij hebben ze daarna ook niet meer gebeld.Â đŸ™‚

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 30, 2025

Voor klachten moet je dus in dit geval bij Ziggo zijn en niet bij KPN ​@Scubadiverboy1997 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Hoi ​@Scubadiverboy1997. Wat vervelend dat je steeds wordt gebeld, dat kan echt irritant zijn. Zeker als je geen idee hebt wie er achter het nummer zit. Als de beller aangeeft Ziggo te zijn, is het het beste om dit even rechtstreeks bij Ziggo na te vragen. Zij kunnen controleren of het nummer echt van hen is en duidelijkheid geven waarom er steeds wordt gebeld. 

Â