Skip to main content

word al maanden lastig gevallen door 020 en 010 nummers en als je opneemt wordt er vaak niets gezegd.

ook word ik vaak gebeld door mensen met een niet herkenbaar nummer (onbekend) meestal over energie, terwijl ik ben aangemeld bij bel me niet register.

word hier helemaal gek van. het word hoog tijd dat de providers en de politie hieer hard tegen gaan optreden.

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

@Sylmaan Welkom op het forum. Wat lastig dat je steeds gebeld wordt door deze nummers. Voor wat betreft de bekende nummers kan ik enkel adviseren de telefoonnummers te blokkeren. Voor wat betreft de onbekende telefoonnummers zou ik adviseren om dit formulier even in te vullen. Er wordt dan onderzoek gedaan naar de telefoonnummers waarvan gebeld wordt als dit mogelijk is. Het is namelijk helaas niet altijd mogelijk een ongewenste oproep te achterhalen. Dit is het geval als er via een telefooncel of een buitenlandse aansluiting gebeld wordt.


@Sylmaan Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!