Skip to main content

Ik heb een vraag wanneer ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken? 

@gerwinhidding 

Je kunt 120 dagen voor het contracteinde een verlenging in gang te zetten. Je kunt dan ook meteen een nieuw toestel uitzoeken en in gebruik nemen. 

Verder heeft voor het contracteinde verlengen alleen zin als je een nieuwe telefoon mét lening wilt hebben. Het nieuwe abonnement gaat namelijk in op de dag nadat jouw oude abonnement wat je nu hebt, afloopt.

Wil je alleen het abonnement verlengen, sim only dus, dan zou ik rustig wachten. Een abonnement eindigt namelijk nooit. Tenzij je het opzegt. In deze laatste optie kun je ten alle tijde zelf ergens een telefoon kopen en die dan in gebruik nemen op jouw lopende abonnement. Dan zou je dus nu al zelf een nieuwe telefoon kunnen kopen. 

 


Goedemorgen @gerwinhidding, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hierboven heeft Noordzee je al aardig van wat informatie voorzien. De verlengdatum én einddatum van je contract staan in MijnKPN weergegeven. Verlengen kan in MijNKPN, onze winkels, via onze klantenservice en gewoon online!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag! :slight_smile:


@gerwinhidding, ik heb geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw antwoord hebt gevonden?:smile:


Reageer