Skip to main content
Beantwoord

Telefoon al betaald, maar moet bij aflevering nogmaals worden betaald

  • December 22, 2019
  • 6 reacties
  • 240 keer bekeken

Afgelopen week een nieuwe telefoon besteld en meteen online betaald met een creditcard. Vandaag komt de koerier het toestel brengen. Hij vroeg mij om hetzelfde bedrag te pinnen. Omdat ik niet 2x wil betalen heeft hij het toestel inclusief de nieuwe simkaart met abonnement weer meegenomen. 

Graag wil het toestel opnieuw aangeboden krijgen, maar niet opnieuw betalen. Wat moet ik doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @BR96 Ik kreeg terugkoppeling dat je betaling inmiddels is teruggestort. Heb je het bedrag al gezien? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 23, 2019

Dat is knap vervelend, @BR96 Ik zoek graag voor je uit wat we het beste kunnen doen. Daarvoor heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


  • Auteur
  • Topper
  • December 23, 2019

Beste Bart, 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. 

Inmiddels heb ik overigens een bericht ontvangen dat ik de bestelling geweigerd heb en dat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen, maar wil graag eerst mijn geld terug zien op mijn creditcard.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 24, 2019

Hallo @BR96 Daar kan ik me alles bij voorstellen. Het zal ook zo zijn dat je aanbetaling wordt teruggestort. Als je een bestelling weigert (om wat voor reden dan ook) zal het pakket retour gaan en de order zal worden geannuleerd. Een eventuele aanbetaling wordt dan vanzelfsprekend teruggestort. Heb je het bestelnummer ook nog bij de hand? Dan kan ik snel bekijken hoe het met de terugbetaling staat. 


  • Auteur
  • Topper
  • December 24, 2019

Hallo Bart, bedankt voor je reactie. Het bestelnummer is (….).


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Hallo @BR96 Ik kreeg terugkoppeling dat je betaling inmiddels is teruggestort. Heb je het bedrag al gezien? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 2, 2020

Hallo Bart, bedankt voor je moeite. Het geld is inderdaad teruggestort.