Skip to main content

beste kpn,

ik heb 2 dagen geleden een telefoon besteld, en ik kreeg een mailtje over dat de telefoon niet op voorraad is. ik vroeg mij af hoe lang het nog zal duren voordat mijn telefoon opgestuurd zal worden. moet ik uit gaan van een lange tijd vanwege het corona virus? ik zou graag willen weten of dit betekent dat ik nog een maand of langer moet wachten op mijn telefoon, dit zou ik namelijk erg jammer vinden. kan iemand mij vertellen wat ik een beetje kan verwachten? of wordt de telefoon pas opgestuurd als het corona virus volledig verdwenen is?

Hi Nien, welkom hier. 

Dat kan ik zeker nakijken. Welk toestel heb je besteld? Merk en modelnaam en geheugengrootte. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je. 
 


hallo,ik heb mijn KPN profiel nu voor een groot gedeelte ingevuld. de telefoon die ik besteld heb is de iphone xs spacegray 64 gb.


Dankjewel. Ik ben inderdaad bang dat dit nog even op zich zal laten wachten. We hebben op dit moment helemaal geen concrete levertijd vanuit Apple, duidelijker dan dit kan ik helaas niet zijn. Mocht je hier zo lang op kunnen wachten, bel dan even met ons via 0800 0402 of 1200 vanaf je mobiel om te kijken of een ander toestel mogelijk is.


oke helaas, dan wordt dat nog even wachten. bedankt voor het antwoord!


Graag gedaan uiteraard.