Skip to main content

Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe telefoon met abonnement besteld in winkel maar ik heb geen bevestiging mail ontvangen en ik heb geen telefoon om klantenservice te bellen. Ik wil graag weten hoe het er voorstaat en of de telefoon wel onderweg is. Ik heb er snel een nodig. Er was geen vooraad in de winkel. Kan iemand van KPN opzoeken of de bestelling in de winkel goed is gegaan? Ik kan niet langs de winkel zelf de komende dagen.

Hoi @Amarga 

Welkom op het Forum van KPN.

Van elke bestelling dien je een bevestiging te ontvangen via de e-mail, met daarin een prijsoverzicht en je nieuwe contract.
Maar ik begrijp dat jij dit helemaal niet hebt ontvangen, en dus logischerwijs wilt weten wat nu de status is van jouw bestelling, maar ook of deze er goed in staat.

Als je alvast je forum profiel zo goed en volledig wilt invullen, denk hierbij aan je geboortedatum, postcode en huisnummer en in het veld van persoonlijke opmerkingen vul je de laatste vier cijfers van je IBAN rekeningnummer in, en het bestel- of ordernummer mocht je die toevallig wel hebben.
Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.

Zonder deze gegevens kan een moderator je niet helpen.
Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren voordat een moderator jouw topic gaat behandelen.


Hoi @Amarga, welkom bij ons op het forum. Na de bestelling hoor je inderdaad een bevestiging te krijgen daarvan. Daarmee weet je wat je bestelling precies inhoudt en wat je kunt verwachten. Heb je de bevestiging inmiddels wel ontvangen, of nog niet?

Je hebt nog geen gegevens op je profiel staan zoals Michel voorstelde, daardoor kan ik er nog niet meer over zeggen. Het is ook mogelijk om ons hierover te bellen, we zijn bereikbaar op 0800-0402.