Skip to main content
Beantwoord

Telefoon bestellen via account moeder, Probleem?

  • April 26, 2020
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo,

ik heb zojuist een nieuwe telefoon besteld maar alles staat op de naam van mijn moeder.

ik heb mijn eigen ID ingevuld en betaal het ook via mijn eigen bankrekening

kan er een probleem veroorzaakt worden doordat de naam van de “orginele” beheerder niet op de ID staat waarmee je het hebt besteld

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @E.deJong ,

Als je ook een abonnement hebt besteld, dan staat dat abonnement nu ook op naam van jouw moeder.

Gaat het om een los toestel, dan is het probleem beperkt. Hooguit als er binnen de garantieperiode iets gebeurt  met jouw telefoon is een actie van jouw moeder nodig. 
 

Als het een afgesloten abonnement betreft, dan kunnen jullie dit bv bij een KPN-winkel laten omzetten als jullie allebei jullie ID-bewijzen meenemen. 
 

Wil je dit allemaal niet, dan kan jouw moeder nu nog van de aanschaf afzien.   Het beste is dan om vandaag te bellen met 0800-0402. 
 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 27, 2020

Hoi @E.deJong ,

Als je ook een abonnement hebt besteld, dan staat dat abonnement nu ook op naam van jouw moeder.

Gaat het om een los toestel, dan is het probleem beperkt. Hooguit als er binnen de garantieperiode iets gebeurt  met jouw telefoon is een actie van jouw moeder nodig. 
 

Als het een afgesloten abonnement betreft, dan kunnen jullie dit bv bij een KPN-winkel laten omzetten als jullie allebei jullie ID-bewijzen meenemen. 
 

Wil je dit allemaal niet, dan kan jouw moeder nu nog van de aanschaf afzien.   Het beste is dan om vandaag te bellen met 0800-0402. 
 


  • April 27, 2020

Hall,o @E.deJong , als jij minderjarig bent dan mag jij dat helemaal niet zelfstandig doen en mogen alleen je ouders zoiets voor je regelen.

Als je meerderjarig bent kun je dat wel zelf regelen, alleen op jouw eigen naam.

Daarbij kan je moeder in de problemen komen bij een telefoon op afbetaling, want dan krijgt zij met de BKR te maken.