Skip to main content

Dag. Ik ben oud telfort klant, waarbij ik vandaag mijn KPN heb aangemaakt. Ik heb een ongelukje gehad met mij telefoon. En nu ben ik niet meer bereikbaar. voor aanvraag van SIM-kaart dienen mijn producten gekoppeld te zijn aan mijn KPN. helaas kan dat niet, omdat mijn telefoon niet werkt. Ik zou het wel erg op prijs stellen om hier met een medewerker over te praten wat de mogelijkheden zijn van het toezenden van een SIM-kaart. Ik ben dus overigens nu niet telefonisch bereikbaar, wel via de mail. Groetjes Mandy

Hi Mandy, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dat je een ongelukje hebt gehad met je telefoon. Ik kan je in ieder geval verder helpen. Jij probeert dus een nieuwe/vervangende simkaart te bestellen?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam van de contractant, geboortedatum, het 06-nummer, en de laatste 4 cijfers van je bankrekening. De laatste 4 cijfers kun je invullen bij 'Persoonlijke opmerkingen’. Dan kan ik dit voor je nakijken. 

Ik hoor graag van je. 


Dag Alex_P, dank voor je reactie. Ik heb alles ingevuld in mijn profiel. Ik ben ook bereikbaar op mijn werktelefoon 06-*********. Groetjes Mandy

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi Mandy. Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Ik heb zojuist voor jou een vervangende simkaart aangevraagd. Deze simkaart wordt per post bij jou thuis afgeleverd. Laat je ons weten wanneer je weer bereikbaar bent?


Ha Vikash, simkaart in goede orde ontvangen. Dank voor de prettige service. Groetjes Mandy


@mandyvankouwen Graag gedaan! :relaxed:


Reageer