Skip to main content

Telefoon gaat maar 4x over als ik gebeld word. Hoe kan ik dat veranderen naar 8 keer en daarna mag de voicemail aan.

Hoi @Marjoootjr ,

De tijd dat er wordt geschakeld naar voicemail kun je niet aanpassen, maar er is wel een andere oplossing: 

Zet je voicemail uit. 

Want het duurt 20 seconden voordat de beller wordt doorgeschakeld naar de voicemail. Als je de voicemail uitschakelt gaat je telefoon langer over (+/- 40 sec.).

Aanvullende info: 
Als je je toestel uitschakelt wordt de beller meteen doorgezet naar de voicemail, mits deze aanstaat. Als je de voicemail uitzet, krijgt de beller na 40 seconden te horen dat je niet bereikbaar bent, de verbinding wordt dan verbroken.

 


Dank u wel @noordzee123 maar deze oplossing is niet wat ik bedoel. Ik zou het zo fijn vinden om hem 8 keer over te laten gaan en daarná toch wel op voicemail. Als mijn mobieltje in mijn tas zit is 4 keer veel te weinig voordat ik hem heb geopend. Volgens mij zijn er veel meer mensen die 4x te weinig vinden. Heel hartelijk bedankt voor uw reactie. 


Ik denk dat mensen zoveel geduld niet hebben om te wachten totdat je 'm opneemt of de voicemail komt. Want pas na 8 X (wat dus niet kan) zou dan de voicemail komen en weten ze ook definitief dat jij niet opneemt. Dat is zo'n 44 seconden en dat is lang.
Verder zal men zelf vaak al na 4 X de verbinding verbreken, want veel mensen willen geeneens een voicemail inspreken.

Ikzelf gebruik op zowel mijn vaste als mobiele nr. al jaren geen voicemail/antw.app. meer. En dat bevalt me prima. We hebben tenslotte nu nummerweergave. En op de mobiele kan men me, als het urgent is, een smsje sturen.

Iedereen die mij belt weet inmiddels dat ze niet na 4 X voicemail/antw.app. krijgen.


Ik denk dat mensen zoveel geduld niet hebben om te wachten totdat je 'm opneemt of de voicemail komt. Want pas na 8 X (wat dus niet kan) zou dan de voicemail komen en weten ze ook definitief dat jij niet opneemt. Dat is zo'n 44 seconden en dat is lang.
Verder zal men zelf vaak al na 4 X de verbinding verbreken, want veel mensen willen geeneens een voicemail inspreken.

Ikzelf gebruik op zowel mijn vaste als mobiele nr. al jaren geen voicemail/antw.app. meer. En dat bevalt me prima. We hebben tenslotte nu nummerweergave. En op de mobiele kan men me, als het urgent is, een smsje sturen.

Iedereen die mij belt weet inmiddels dat ze niet na 4 X voicemail/antw.app. krijgen.

Dank u @PeterG . Ik denk dat ik dan toch maar mijn voicemail moet uitschakelen. Met nummerweergave kan ik wel iedereen terugbellen,  maar onbekende nummers bel ik niet terug. En misschien zijn dat wel belangrijke telefoontjes, maar laat ik dan maar hopen dat ze dan een SMS sturen.


Hoi @Marjoootjr. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat er al een antwoord is gegeven op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen? Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


 Ik denk dat ik dan toch maar mijn voicemail moet uitschakelen. Met nummerweergave kan ik wel iedereen terugbellen,  maar onbekende nummers bel ik niet terug. En misschien zijn dat wel belangrijke telefoontjes, maar laat ik dan maar hopen dat ze dan een SMS sturen. 

@Marjoootjr : Groot gelijk, dan heb je wat langer de tijd om jouw telefoon te zoeken in je tas.  


Reageer