Skip to main content
Beantwoord

Telefoon geblokkeerd door onjuiste pincode

• March 7, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik kan niet in mijn telefoon nu moet ik 8 uur wachten . Pukcode wordt steeds niet gevraagd alleen de pin en die is onjuist . Graag wil ik eerder al gebruik maken van mijn telefoon kunnen medewerkers dit resetten ?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@CrystalM hebben we het over de pincode voor de telefoon of over de pincode voor de simkaart.

Indien het laatste moet je na een aantal keren verkeerd ingeven de pukode ingeven, maar gezoen jouw reactie lijkt het me eerder dat het om de pincode van de telefoon gaat.

Welk merk en type telefoon heb je?

In de handleiding kun je vinden hoe de telefoon te resetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 7, 2025

Beste ​@CrystalM hebben we het over de pincode voor de telefoon of over de pincode voor de simkaart.

Indien het laatste moet je na een aantal keren verkeerd ingeven de pukode ingeven, maar gezoen jouw reactie lijkt het me eerder dat het om de pincode van de telefoon gaat.

Welk merk en type telefoon heb je?

In de handleiding kun je vinden hoe de telefoon te resetten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 10, 2025

Hi ​@CrystalM,

Ik heb het vermoeden dat dit gaat om de pincode van het toestel zelf, en niet om de pincode van je KPN simkaart. Ik zie dat JanD je hier al uitleg over heeft gegeven, en hoop dat het inmiddels is gelukt om weer in te telefoon te komen 🙂