Skip to main content

Goedemiddag ik ben maandag met spoed naar kpn gegaan omdat mijn telefoon kapot was gegaan dus heb ik daar een nieuwe gekocht en ik heb die telefoon nodig omdat ik voor school hem dringend nodig heb alleen er werd gezecht dat ik hem vrijdag zal hebben maar hij is er nog steeds niet terwijl ik hem dringend nodig heb dus ik zal graag willen vragen of jullie contact kunnen opnemen met de mensen die leveren en zo spoedig mogelijk mij mijn telefoon leveren klantnummer is ****** groeten veerle en nancy 

 

 

Hoi @Veerle Donga en welkom op ons forum!

Ik snap dat je inderdaad snel je nieuwe telefoon in ontvangst wilt nemen, echter zie ik ook dat je een gewild, nieuw toestel heb gekozen wat niet op voorraad is. Ik heb de voorraadlijsten bekeken en de verwachting is dat dit toestel deze week weer op voorraad komt. Het is met de verzending dan wel zo, de klanten die dit model het eerst hebben besteld, zullen als eerste het toestel uitgeleverd krijgen. Ik hoop uiteraard dat jij bij deze groep klanten zit!


Ik mag het ook hopen want ik sta al een onvoldoende op school omdat ik nog steeds niet mijn telefoon heb en jullie perse zoiets hebben van ja klantjes die als eerste hebben besteld krijgen het eerst terwijl die helemaal geen spoed hebben en ja klanten die met spoed een telefoon nodig hebben wegens werk,school etc laten jullie vallen echt fantastisch zeg echt waar maar ik verwacht donderdag mijn telefoon te hebben zo niet ga ik echt een klacht indienen maar ik hoop dat je op z'n minst weet wanneer de telefoon's komen?!


Wij maken geen onderscheid tussen klanten die perse met spoed een toestel nodig hebben of niet, het is, niet alleen bij KPN zo maar overal, wie het eerste komt, wie het eerst maalt. Ik heb daar geen invloed op verder.
Wat bekend is bij ons is dat wij dus deze week weer een nieuwe voorraad binnen gaan krijgen, ik kan geen exacte dag en tijd geven logischerwijs.

Overigens zal een klacht niets toevoegen, het is niet dat een klacht ineens alles gaat veranderen over de levering vanuit Apple.


@Nico_ ja prima maar ik moet de telefoon deze week hebben en wanneer krijgt u nou de telefoon's ja maar er werd gezegt dat ik hem vorige vrijdag zou krijgen dat is dus niet het geval bem al bijna 2 weken later want maandag had ik het toestel gekocht 

 


@Nico_ ja prima maar ik moet de telefoon deze week hebben en wanneer krijgt u nou de telefoon's ja maar er werd gezegt dat ik hem vorige vrijdag zou krijgen dat is dus niet het geval bem al bijna 2 weken later want maandag had ik het toestel gekocht 

 

Kun je niet zolang een oudere telefoon van iemand lenen. Als je dan jouw eigen sim-kaartje er in plaatst kun je in ieder geval verder met school. 


Ik mag het ook hopen want ik sta al een onvoldoende op school omdat ik nog steeds niet mijn telefoon heb ...

Hoe kan je nu een onvoldoende staan doordat je tijdelijk even geen toestel hebt? Waarvoor heb je dat toestel nodig dan? Voor welk vak?


@SledgehammerNL @Nico_ @Nick83 ten eerste ik heb mijn telefoon voor alle vakkem nodig op mijn school ten tweede ik kan van niemand een telefoon lenen want mijn simkaart gaat daar niet in en als hij wr wel in gaat dan krijg ik hem niet vergendeld terwijl ik op deze nu wel vergrendeld krijg maar met moeite 

 


Kun je voor die vakken op school dan niet even een laptop gebruiken? 
Het leverproces van jouw telefoon is niet te versnellen, hoe graag we ook zouden willen.


@Jeroen Ruiter @Nick83 kijk ik snap wel dat je me niet gelooft omdat ook wel vaker is dat dit als smoes gebruikt wordt maar echt als er een laptop ter beschiking was had ik het probleem niet maar heel veel mensen zitten met dit probleem als ik wist hoe je foto hierin moest zetten had ik laten zien dat ik echt geen grap maak maar @Anneke-Anna @SledgehammerNL bedankt dat jullie me eindelijk wel geloven dankjewel

@Veerle Donga Het moet eigenlijk niet uitmaken wie jou hier wel of niet ‘geloofd’ omdat dit een openbaar forum is waar over het algemeen klanten, net als jij en ik, reageren en jou in deze niet kunnen helpen. Vaak krijg je hier (helaas ook vervelende) reacties van medeklanten die hier vrijwillig op het forum zijn en waarvan een enkeling een goede en respectvolle bijdrage levert. Wees verstandig, want dat ben je vast wel, wacht de levering van je telefoon af, en als je ‘m straks hebt moet het gaan lukken, toch? :-) 


@Anneke-Anna ja gaat wel lukken ik wacht nog af maar bedankt 


Enkele reacties verwijderd welke off-topic waren. We zijn hier om elkaar te helpen en respect is daar een belangrijk onderdeel van. Dankje voor jullie begrip.


Enkele reacties verwijderd welke off-topic waren. We zijn hier om elkaar te helpen en respect is daar een belangrijk onderdeel van. Dankje voor jullie begrip.

Je hebt dus mijn respectvolle ontopic reacties  verwijderd? Werkelijk? Respectloos? Bij deze hieronder een echte respectloze opmerking, op machtsbeluste moderator, niet te geloven hoe sommige KPN medewerkers trippen om aan de knopjes te kunnen draaien en zelf RESPECTLOZE reacties liken! 


Enkele reacties verwijderd welke off-topic waren. We zijn hier om elkaar te helpen en respect is daar een belangrijk onderdeel van. Dankje voor jullie begrip.

Je hebt dus mijn respectvolle ontopic reacties  verwijderd? Werkelijk?

Dat vind ik ook een beetje vaag. Het is me nog steeds een raadsel hoe je nu een onvoldoende kunt staan op school doordat je even een paar weken geen smartphone hebt. Als je zo'n ding nodig hebt om de les te volgen, dan gaat ons leersysteem hier in Nederland wel gans de verkeerde kant op.


@Nico_ Nu ga je echt te ver. Als je gaat strepen doe het dan ook goed en niet alleen de berichten die JOU niet aanstaan! Dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Je verwijdert juist berichten die een draadje respectvol laten verlopen en je bent zelf respectloze berichten aan het liken geweest!

Sorry hoor...maar ik hoop dat andere moderatoren je even goed duidelijk maken dat wat jij hier doet niet door de beugel kan. 


Enkele reacties verwijderd welke off-topic waren

Wat heet respect in deze Superman ( @Nico_ )

Je hebt dus mijn respectvolle ontopic reacties  verwijderd? Werkelijk? Respectloos? Bij deze hieronder een echte respectloze opmerking, op machtsbeluste moderator, niet te geloven hoe sommige KPN medewerkers trippen om aan de knopjes te kunnen draaien en zelf RESPECTLOZE reacties liken! 

Wat @Anneke-Anna  Schrijft.

En neem dan meteen de opmerking van @SledgehammerNL mee.

@Nico_ Nu ga je echt te ver. Als je gaat strepen doe het dan ook goed en niet alleen de berichten die JOU niet aanstaan! Dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Je verwijdert juist berichten die een draadje respectvol laten verlopen en je bent zelf respectloze berichten aan het liken geweest!

Sorry hoor...maar ik hoop dat andere moderatoren je even goed duidelijk maken dat wat jij hier doet niet door de beugel kan. 

En haal mijn opmerking met een gerust hart weg @Nico_  Of wil je liever Superman heten ?
Ik heb mezelf al op zwart gezet. Wat jij nog doet maakt niets meer uit @Nico_ 


Hoi allen,

Ik schrik even van de reacties. Ik heb niet aangegeven dat alle verwijderde reacties minder respect hadden, maar de verwijderde on-topics reacties waren weer reacties op. Als moderators is het onze taak om gespreksbegeleiding te doen. Wij moeten hierin keuzes maken bij het verwijderen van berichten om te zorgen dat wat er overblijft nog wel een lopend, leesbaar verhaal vormt. Het is niet de bedoeling geweest om wie dan ook voor het hoofd te stoten. Als gebruikers het niet mee eens zijn kan dat worden aangegeven (zoals ook gedaan is) dan zal er opnieuw naar gekeken worden en eventuele aanpassingen worden gedaan. Ik heb daarom ook 2 reacties teruggeplaatst. Ook voor mij is dit uiteraard een leermoment geweest.
Zullen we dan nu verder gaan met het helpen van de topicstarter?