Skip to main content

Mijn telefoon is gestolen dus ik heb geen toegang tot mijn oude e sim kan ik een nieuwe aanvragen?

Nee, niet direct. Voor het overzetten doorloop je normaal een verificatieproces via een sms op het oude toestel. Dat is lastig in jouw geval. Je hebt nu eerst een vervangende fysieke simkaart nodig. Daarna kan je weer overstappen naar e-sim. Bel met klantenservice op 0800-0402 of ga langs bij een KPN winkel.

Zie het artikel op de Kennisbank

E-sim bij KPN | E-sim overzetten naar een nieuw toestel


Ik ben (alleen) in het buitenland voor 2 maanden dus dit wordt lastig. Ik kan kpn niet bereiken want ze hebben geen klantenservice met een andere optie dan bellen… 


Heb je (nog) toegang tot Facebook of X (Twitter) ? Ook daar is KPN webcare bereikbaar. Maar ze kunnen alleen een vervangende simkaart naar je thuisadres sturen, niet naar het buitenland. Een huisgenoot/familielid zal het dan naar jou moeten doorsturen.


@Nbasten Wat Ruud aangeeft klopt inderdaad. We kunnen hem voor je blokkeren en eventueel een nieuwe simkaart opsturen naar jouw thuisadres. Heb je nog hulp nodig of is alles geregeld?