Skip to main content
Antwoord

Telefoon herkent KPN niet als provider, heb nu "geen service"

• October 21, 2025
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik kan niet bellen of gebeld worden. Er staat “geen service”

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@Bou Hoog, welkom op de KPN Community!

Hier helpen vooral KPN klanten elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken indien nodig. Vervelend dat je geen service hebt, haalt het nut van een telefoon ook flink naar beneden.. 😅

Heb je een fysieke SIM of heb je een E-SIM? In geval van een fysieke SIM: Heb je al eens geprobeerd om deze eruit te halen, even blazen in de SIM-kaart poort en op de sim, en vervolgens er weer in gedaan? Maakt dat enig verschil? 

Heb je ook al eens je telefoon opnieuw opgestart? Soms kan dat helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding probeert te maken met een zendmast. 

En heb je wellicht een SIM kaart van iemand anders die je zou kunnen proberen in jouw telefoon? Dan kan je ook meteen uitsluiten of het aan de SIM ligt of het toestel zelf. 

Ben erg benieuwd of dat wellicht het een en ander heeft geholpen. Mocht dat niet zo zijn, zou je morgen langs een KPN winkel kunnen gaan om jouw SIM kaart te vervangen.

Of je maakt een terugbelverzoek, waarna de klantenservice graag met je meekijkt en eventueel eentje opstuurt. 

4 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hoi ​@Bou Hoog, welkom op de KPN Community!

Hier helpen vooral KPN klanten elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken indien nodig. Vervelend dat je geen service hebt, haalt het nut van een telefoon ook flink naar beneden.. 😅

Heb je een fysieke SIM of heb je een E-SIM? In geval van een fysieke SIM: Heb je al eens geprobeerd om deze eruit te halen, even blazen in de SIM-kaart poort en op de sim, en vervolgens er weer in gedaan? Maakt dat enig verschil? 

Heb je ook al eens je telefoon opnieuw opgestart? Soms kan dat helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding probeert te maken met een zendmast. 

En heb je wellicht een SIM kaart van iemand anders die je zou kunnen proberen in jouw telefoon? Dan kan je ook meteen uitsluiten of het aan de SIM ligt of het toestel zelf. 

Ben erg benieuwd of dat wellicht het een en ander heeft geholpen. Mocht dat niet zo zijn, zou je morgen langs een KPN winkel kunnen gaan om jouw SIM kaart te vervangen.

Of je maakt een terugbelverzoek, waarna de klantenservice graag met je meekijkt en eventueel eentje opstuurt. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 23, 2025

Hi ​@Bou Hoog, welkom allereerst bij onze community. 

@ikheetjeff maakt mijn leven erg makkelijk zo! Ik sluit me hier dan ook bij aan. 

Laat het ons weten mocht het niet lukken! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 7, 2025

Bedankt voor jullie adviezen!

mijn mobiel is helaas niet te repareren en heb nu een nieuwe die alles doet zoals het moet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 7, 2025

Erg jammer om te horen, maar gelukkig is het opgelost en werkt alles naar behoren. Dankjewel voor de terugkoppeling hier.