Skip to main content

Goedemiddag.

 

Ik heb mijn telefoon ( samsung s9 ) losse toestel gekocht en alleen sim kaart abonnement genomen van KPN met bedrag van 28.23 en mijn contract eindigd 17 April 2022 en verlengbaar vanaf 19 December 2021

Maar ik wil toch nieuwe telefoon nemen en ik vraag me af of ik met huidige abonnement van KPN alleen losse toestel kan kopen met abonnement zodat ik niet hele bedrag in 1x hoef te betalen. Een telefoon die ik wil is de Samsung s20

Hallo @Rikujappie! Welkom op ons forum en bedankt voor jouw vertrouwen in KPN!

Ik begrijp dat je op dit moment een Sim Only abonnement van KPN hebt. Maar nu wil je graag een nieuw toestel en wil je weten of je ook kunt verlengen met een abonnement met toestel. Dat kan! Je kunt in onze webshop kijken voor ons meest actuele aanbod. Ik heb alvast de Samsung Galaxy S20 voor je geselecteerd. Verlengen kan 120 dagen voor het einde van jouw contract via de Verlengshop. Wil je graag eerder verlengen? Dan raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. We kunnen jouw huidige Sim Only abonnement dan direct omzetten naar een abonnement met toestel.