Skip to main content
Beantwoord

Telefoon is gestolen, ik kan niet inloggen en ik kan dus niet ook niet bellen. Ik wil alles blokkeren

• January 17, 2026
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Lenny lenny
Nieuwkomer

telefoon is gestolen, ik kan niet inloggen en ik kan dus niet ook niet bellen en ik wil alles blokkeren

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Lenny lenny, welkom allereerst bij ons en wat ontzettend naar dat je toestel is gestolen. 

Dank aan Noordzee voor de goede hulp. Als toevoeging hierop, je kunt ook contact met ons opnemen via X of Facebook als je geen mogelijkheid hebt om te bellen. 

Het eerste wat je moet doen nadat je je telefoon bent kwijtgeraakt, is je simkaart blokkeren. Zo zorg je ervoor dat anderen jouw nummer niet kunnen gebruiken. Je blokkeert 't makkelijk in MijnKPN.

Blokkeer je simkaart in MijnKPN

Geen MijnKPN? 

Bel met ons (0800-0402) en we helpen je verder. Ook vanuit het buitenland. 

KPN klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar op +31 6 12001200

Dit is geen gratis nummer dus houd rekening met belkosten.

Bron:

https://www.kpn.com/service/ugs/mobiel-kwijt-gestolen
​​​​​

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 17, 2026

Hallo ​@Lenny lenny ,

Vervelend! 

Blokkeer eerst je simkaart

Het eerste wat je moet doen nadat je je telefoon bent kwijtgeraakt, is je simkaart blokkeren. Zo zorg je ervoor dat anderen jouw nummer niet kunnen gebruiken. Je blokkeert 't makkelijk in MijnKPN.

Geen MijnKPN? 

Bron:

Je kunt ook met iemand anders toestel bellen met het gratis nummer 0800-0402. Spreek in “blokkeren” of desnoods “storing” en blijf aan de lijn. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2026

Hi ​@Lenny lenny, welkom allereerst bij ons en wat ontzettend naar dat je toestel is gestolen. 

Dank aan Noordzee voor de goede hulp. Als toevoeging hierop, je kunt ook contact met ons opnemen via X of Facebook als je geen mogelijkheid hebt om te bellen. 

Geen MijnKPN? 

Bron:

​​​​​

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 17, 2026

Prima toevoeging ​@Alex van KPN , maar X en Facebook zijn wel pas open na 8.00.

Dit moest buiten de openingstijden van webcare met spoed geregeld worden. Daarom facebook, X en een terugbelafspraak bewust niet genoemd.