Skip to main content
Beantwoord

Telefoon is kapot, kan ik al eerder verlengen en een nieuw toestel uitzoeken?

• 27 januari 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Mijn mobiel is helaas van het weekend kapot gegaan. Nu mag ik per 14-02 verlengen. Is het mogelijk om alvast mijn abonnement te verlengen en hiervoor een nieuwe telefoon uit te kiezen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Frankm123 als je vóór 14-2 al kunt verlengen, kun je er meteen een telefoon bij kiezen die je dan ook meteen krijgt.

Is de verlengdatum echt pas vanaf 14-2, dit kun je nazien in MijnKPN, dan moet je nog even geduld hebben en buiten het abo om elders een telefoon kopen.

Succes.

Bekijk origineel

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 7778 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Beste ​@Frankm123 als je vóór 14-2 al kunt verlengen, kun je er meteen een telefoon bij kiezen die je dan ook meteen krijgt.

Is de verlengdatum echt pas vanaf 14-2, dit kun je nazien in MijnKPN, dan moet je nog even geduld hebben en buiten het abo om elders een telefoon kopen.

Succes.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7393 reacties
  • 28 januari 2025

Goedemiddag ​@Frankm123, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Altijd zuur wanneer je mobiele telefoon het begeeft, zoiets komt eigenlijk nooit gelegen. Als je per 14-2 kunt verlengen, dan is er helaas geen mogelijkheid om eerder te verlengen en om dus ook eerder een nieuw toestel te ontvangen. Precies zoals hierboven door ​@JanD al wordt aangegeven en zodoende heb ik zijn antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Waarschijnlijk niet meteen het bericht waar je op had gehoopt maar desondanks hoop ik wel dat je weet waar je aan toe bent!

• 2615 reacties
  • 28 januari 2025

Als je nu een SIM-only abonnement hebt, dan kan dat. Dat kan vanaf 3 maanden na afsluiten al. Maar als je nu een abonnement met toestel hebt, dan kan het niet.

Reageer