Skip to main content

Al jaar en dag klant bij KPN. En vaak ook erg tevreden geweest. met die reden ben ik begin december wederom tot verlenging over gegaan. De nieuwe telefoon zou op 11 december geleverd worden.

Dit is niet gebeurd. Op 12 december stond er een bezorger einde middag op de stoep met de verklaring dat hij dit pakket niet aan mij ging afleveren. Hij had contact gehad met het depot dat ik deze absoluut niet mocht openen en aannemen omdat dit doosje leeg zou zijn. Het doosje kort in mijn handen gehad en ik beaamde dan ook dit vermoeden dat er niks in dit dichte doosje zat. Dit pakket is direct mee terug genomen door de postbezorger. 

Hier dan ook direct contact over opgenomen zowel met PostNL en KPN. meerdere medewerkers gesproken en letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. 

We zijn nu bijna een maand verder - ik word niet op de hoogte gehouden kan overal zelf achteraan huppelen en vind dit ronduit schandalig dat er zo met klanten om word gegaan. 

Deze situatie frustreert me omdat ik niks anders verwacht dan de telefoon waar ik gewoon recht op heb, ben vriendelijk gebleven ondanks de vele maar dan ook vele telefoontjes. Dit slaat werkelijk nergens meer op. 

Erg ontevreden over de service die jullie bieden! 

Hoi @J van Otterloo, welkom op ons forum!
Wat balen dat je al zo lang moet wachten op je toestel!
Ik begrijp dat het proces al loopt waar Postnl het in onderzoek heeft. Helaas kunnen wij de voortgang daar ook niet van inzien en hier gaat wat tijd overheen.
Zodra het onderzoek afgerond is neemt Postnl of mijn collega's daarover nog contact met jou op. Dit proces is niet te bespoedigen

 

Mocht je dit als lezer ook ervaren en je hebt nog geen proces gestart kun je hierover met ons bellen op 0800-0402


Beste Thomas,

Bedankt voor je reactie maar dit is weer in tegenspraak van de uitspraken van je collega's. 

Toen ik vorige week heb gebeld vertelde je collega dat het onderzoek bij PostNL was afgerond. 

Je kan je voorstellen dat dit grote irritatie bij me op werkt. Ik zou dan ook graag adequaat handelen willen zien in plaats van vriendelijk afwimpelen. Dat is nu al iets te vaak gedaan. 


Ah dat scheelt dan in ieder geval weer, heb je ook al iets gehoord over de uitkomst van het onderzoek?


Heb vandaag eigenlijk bijna het zelfde mee gemaakt.  Ik heb een samsung besteld maar ik kreeg een i phone . Vind dit eigenlijk niet normaal.  Als ik iets bestel wil ik het ook krijgen.  

De chatbot is al helemaal triest .