Skip to main content

Per juli 2019 een abonnement afgesloten met mijn oude Iph0ne voor mijn dochter van 10 jaar. helaas is de telefoon nu stuk. Wanneer kan ik nieuwe telefoon aanvragen met nummerbehoud? 

Hallo @JudithF999 

Dat is afhankelijk of je een abonnement  voor 1 jaar of 2 jaar hebt afgesloten. 
 

Je kunt verlengen vanaf 120 dagen voor de einddatum van jouw abonnement. 
 

Wat altijd mogelijk is, is dat je zelf ergens een (nieuwe of tweedehands) telefoon koopt en dat je dan het sim-kaartje overzet. 


Welkom @JudithF999. Ik zie dat Noordzee je al heel goed heeft geïnformeerd. Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen. Mochten er toch nog vragen, zijn weet je ons te vinden.


Hoi Judith, welkom op het forum. 

Even voor de duidelijkheid. Heb jij destijds voor je dochten een abonnement zonder telefoon afgesloten en haar jouw oude iPhone gegeven? Of heb je destijds een abonnement met telefoon afgesloten? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het telefoonnummer vermelden waar het om gaar, dan kan ik dit voor je nakijken. 


Ja ik heb haar mijn oude iPhone gegeven en die viel in water 


Als ik het dan goed inschat heb je simpelweg een sim only abonnement afgesloten, dat kun je inmiddels omzetten naar een nieuw abonnement met toestel. Zonder je gegevens kan ik dit nog niet met zekerheid zeggen. Bel anders met ons op nummer 0800 0402 of 1200 van je mobiele nummer, dan kun je gelijk alle opties bespreken.