Skip to main content

Ga al 2 dagen door een hopeloos proces heen. Kan dus nergens meer bij. Email sms, 2fa, creditcard, etc.

 

Telefoon is niet te repareren dus heb een nieuwe gekocht, nieuw email adres aangemaakt.

 

De KPN app staat erop, maar krijg de esim niet geïnstalleerd omdat die (duh), weer verificatiecodes wil SMSen. Dat gaat natuurlijk niet.

 

Zonder mijn tel nummer krijg ik de rest ook niet terug dus zit echt helemaal vast. 

 

Als.ik KPM chat, krijg ik alleen de bot die zegt, zullen we je bellen?

 

Zucht…

 

Hoe kom ik hier ooit uit? Kan werkelijk helemaal niets meer en ben voorlopig nog niet terug.

 

Ik wil gewoon de esim kunnen installeren zodat ik weer verder kan met het herstellen van accounts en apps, anders slaap ik over een paar dagen op straat als het geld op is…

 

Hallo @xchristox ,

Je kunt hiervoor met KPN bellen: 

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 


Ai. Er zal nu toch eerst een nieuwe fysieke simkaart van kpn op je nummer nodig zijn om de activatie code per sms voor nieuwe e-sim te krijgen. 

Ik hoop dat je ergens een fysieke simkaart in kunt doen.

Deze kun je aanvragen via het genoemde telefoon nummer. 

Deze wordt naar je huisadres gestuurd, dat wel. Iemand zal hem, liefst aangetekend, door moeten sturen. 

E-sim kan je downloaden via MijnKPN. Heb je daar 2fa op aan staan zul je toch ook op de simkaart moeten wachten. 

En tja. E-sim handig? Nee dus. Een simkaartje had je direct over kunnen zetten en direct weer verder.

Wat jouw overkomt komen we veel tegen. 


Reageer