Skip to main content
Beantwoord

Telefoon kapot/leentoestel

  • February 17, 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Vrijdag avond is mijn toestel kapot gegaan met verzekering. claim is zaterdagochtend in gediend en goedgekeurd. er staat bij dat er een leen toestel wordt verzonden naar mijn adres, eerder is mijn toestel  ook stuk gegaan en toen werd er mij verteld dat ze al een tijdje niet meer werken met leen toestellen? hoe zit dit???

Beste antwoord door Bart_

Ha @Esme123444 Ik vermoed dat er dan inderdaad een misverstandje is. Je hebt een toestelverzekering en in zo'n geval is er geen sprake van een leentoestel, maar van een vervangend toestel. Is alles al opgehelderd of kan ik nog iets voor je doen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2020

Ha @Esme123444 Ik vermoed dat er dan inderdaad een misverstandje is. Je hebt een toestelverzekering en in zo'n geval is er geen sprake van een leentoestel, maar van een vervangend toestel. Is alles al opgehelderd of kan ik nog iets voor je doen? 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 24, 2020

Ha @Esme123444 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgelost. Als je toch nog hulp nodig hebt lees ik het graag.Â