Skip to main content

ik heb mijn abonnement verlengd maar bij het bestellen een fout gemaakt.
mijn telefoon is gister overleden, ik heb wel reserve telefoon maar daar past uiteraard de sim niet in want oud.

ik kan kpn dus op geen enkele manier bereiken behalve meer geld uit geven om fysiek naar een winkel te gaan. waar ik de tijd niet voor heb.

ik weet niet hoe lang het duurt voordat die nieuwe telefoon binnen is omdat de updates via sms gaan. die ik niet kan lezen.
ik kan geen nieuwe sim aanvragen want daarvoor heb ik een code nodig die, je raad het al, via sms gaat.

neem weer een chat of mail functie. dit is belachelijk.

Hallo @Kharnath 
De simkaart van KPN is een 3-in-1 model. Je kan de simkaart in 3 formaten uit het kaartje drukken.

Door gebruik te maken van ‘randje’ 2 (micro) of 1 (mini) pas de simkaart ook in jouw oude telefoon.


goh dat ik daar nog niet over nagedacht hebt.

zou fijn zijn als ik die zou kunnen krijgen via kpn… oh wacht dat is juist het probleem waar ik tegen aan loop

 


Ook via de mail word u op de hoogte gehouden. Zo hier 2 weken geleden nog een ander toestel besteld:

En misschien is het een goed idee om gewoon te zorgen voor een goed reserve toestel waar wel de sim in past.


goh dat ik daar nog niet over nagedacht hebt.

zou fijn zijn als ik die zou kunnen krijgen via kpn…

Die moet u zelf bewaren als u de simkaart uit het grotere kaartje (ter grote van een bankpasje) drukt.


Ow ... en gewoon vaste telefonie voor 2 euro per maand bij uw thuisabonnement is ook nog een optie. Kunt u gewoon bellen met KPN als uw mobiel nog eens stuk is.

Bedenk u dat KPN niet uw moeder is die al uw problemen voor u oplost. Zorg gewoon zelf voor een "plan B".


Goedemorgen! Ik kwam dit topic nog even tegen en ik hoop dat er inmiddels een oplossing is gevonden. We kunnen altijd een simkaartje opsturen maar ik ben het eens dat een bezoek aan de winkel de kortste klap is.Â