Skip to main content
Vraag

Telefoon kopen in KPN winkel en gegevens daar over laten zetten

• November 7, 2025
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Kan ik een telefoon kopen in een kpn winkel en alle gegevens van mijn oude telefoon door een kpn medewerker ster ) op mijn nieuwe telefoon laten zetten?

5 reacties

• November 7, 2025

De meeste toestellen zijn in de winkel niet voorradig. En of een medewerker de data overzet? Dan moet je heel veel geluk hebben dat een medewerker daar toevallig zin in heeft. Het is geen standaard dienst die KPN normaal gesproken aanbied volgens mij.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 7, 2025

Beste ​@Dinsdag01. ik meen dat telefoons tot maximaal ongeveer €550 in de winkel aanwezig zijn en te koop. Je betaalt wel een toeslag per toestel als je niet tevens een abo afneemt.

Het voordeligst koop je bij de telefoonboer op iedere hoek van de straat, bij KPN betaal je dus de ‘hoofdprijs”.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Dinsdag01. welkom op de KPN Community. Dat is niet direct een standaard dienst die geleverd kan worden in de winkel. Wat voor een type toestel gebruik je op dit moment, en welke overweeg je te kopen. Veel fabrikanten hebben een proces voor het overzetten van gegevens namelijk, bij Apple gaat dit bijvoorbeeld volgens dit proces.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 10, 2025

Samsung heeft ook zoiets, heel handig.

Kan van ieder merk telefoon de gegevens overzetten op de Samsung.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is een goede ​@JanD! Ik zie het inderdaad, Smart Switch zo te zien. Heb je inmiddels al een bepaald toestel op het oog ​@Dinsdag01.? Als we nog iets voor je kunnen betekenen of als je nog vragen hebt laat het dan weten!