Skip to main content
Beantwoord

Telefoon kwijtgeraakt, kan geen sms ontvangen om een nieuwe simkaart te bestellen

• July 16, 2025
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik ben recent mijn mobiel kwijtgeraakt, en kan geen nieuwe simkaart bestellen (er word een sms code verzonden, maar deze ontvang ik niet omdat ik geen simkaart heb!).

Kan iemand mij hiermee verder helpen, via de email als het kan aangezien ik ook niet kan bellen.

Beste antwoord door bnh

Ik ben recent mijn mobiel kwijtgeraakt, en kan geen nieuwe simkaart bestellen (er word een sms code verzonden, maar deze ontvang ik niet omdat ik geen simkaart heb!).

Kan iemand mij hiermee verder helpen, via de email als het kan aangezien ik ook niet kan bellen.

Als je naar een KPN winkel gaat loop je met een werkende simkaart de deur uit.
Winkels: Vind een winkel of Business partner bij jou in de buurt | KPN

Je kunt ook de klantenservice bellen met iemand anders zijn telefoon, dan sturen ze hem op.
Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 16, 2025

Dag ​@xtcat , kpn is niet bereikbaar via mail. Wel via Facebook of X. Uiteraard kan je ook terecht bij de kpn winkel. Misschien kan je een telefoon gebruiken van een bekende. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Als je naar een KPN winkel gaat loop je met een werkende simkaart de deur uit.
Winkels: Vind een winkel of Business partner bij jou in de buurt | KPN

Je kunt ook de klantenservice bellen met iemand anders zijn telefoon, dan sturen ze hem op.
Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2025

Het is inmiddels gelukt, ik ben langs een winkel geweest. Bedankt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 18, 2025

Hi ​@xtcat, allereerst welkom hier. Fijn om te zien dat je door de community al bent geholpen en dat het nu in de winkel is opgelost. 

Dankjewel voor de terugkoppeling hier.