Skip to main content

Op 19 december zou mijn telefoon geleverd zijn. Echter is dit niet gebeurd. Snap dat het druk is met de feestdagen. Eerst zei postnl nog even 2 dagen wachten en anders contact met kpn opnemen.

 

Ik heb Kpn gelijk gebeld die dag en aangegeven dat volgens postnl de telefoon geleverd zou zijn maar dat ik niks heb ontvangen. Kpn zou een onderzoek starten. Na kerst weer gebeld. En ik kreeg te horen dat ik wel wat zou horen maar kan nog even duren. En ik moet postnl weer bellen. Dit terwijl die zeiden dat ik kpn moet bellen. Postnl was tijdens de feestdagen niet te bereiken en daarna ook niet.

 

Ik vraag me af wat nu. Geen telefoon maar wel een abonnement wat is ingegaan. Ik zit tussen twee partijen in en het wordt mijn probleem gemaakt terwijl ik niks heb ontvangen en dus ook nergens voor getekend heb. Beetje raar allemaal stond dat ik mijn id moest laten zien en tekenen dus de hele dag thuis gebleven en nu moet ik overal achteraan lopen. 
 

Zou graag een oplossing zien. 

Hi @Patrickcaffe wat rot dat het onduidelijk is waar jouw toestel is! Wij willen uiteraard ook graag weten waar deze gebleven is. Als er een onderzoek opgestart is, dan moet dit ook bevestigd staan in de online omgeving van jouw bestelling. Ik wil graag nakijken wat de stand van zaken is: zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Geef hier ook een seintje als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
 


Dank je wel voor je reactie. Heb net in een privébericht alles gestuurd. Hoop dat u me kunt helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Patrick 


Sorry verkeerd gedaan. Nu wel goed.

mvg Patrick


Bedankt voor het aanvullen van jouw profiel. Volgens PostNL is het dus ook afgeleverd op jouw adres?
Het is mij onduidelijk wat de exacte status van het onderzoek is, dus ik heb navraag gedaan bij een achterliggende afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten!


Klopt op de dag zelf zag ik opeens dat er stond geleverd. Ik was gewoon thuis. 
 

Ik ben beneden gaan kijken want zal niet de eerste keer zijn dat postnl pakketjes op de brievenbussen legt of voor de deur. Lagen wel pakketjes van de buren maar niet die van mij.
 

Heb daarna gelijk kpn gebeld en die zei dat ik nog even moest wachten. In de avond weer gebeld en toen zou er een onderzoek gestart worden.

 

Tot op heden nog niks gehoord maar het abonnement is ondertussen wel ingegaan. 😢

Dus wel lekker betalen.  
 

 


Vreemd, hoor! En wat zei PostNL erover?
Ik zie dat jij 19 december inderdaad contact hebt opgenomen maar toen is er helaas geen onderzoek opgestart: dat is nu alsnog wel gedaan: je ziet hier een bevestiging/melding van als je inlogt via deze servicetool. ‘Worst case scenario’ kan het onderzoek maximaal 30 dagen duren. Niet het bericht waar je op zit te wachten, maar ik wil wel duidelijk zijn over deze mogelijke doorlooptijd. Laten we hopen op een snelle afhandeling, zodat jij snel gebruik kunt maken van je nieuwe toestel! :fingers_crossed_tone4:


We hebben een terugkoppeling ontvangen @Patrickcaffe: de postbezorger heeft aangegeven het toestel wel op jouw adres afgeleverd te hebben, op 19 december 2020. Er is een niet-ontvangst verklaring naar jou gestuurd, maar we hebben nog geen reactie van jou ontvangen. Wil jij dit formulier alsnog invullen en retour sturen?


Haha wat een grap. Deze postbezorger stond laatst aan de deur en wist niet waar die de telefoon had geleverd. 
 

Waar is dit formulier naartoe gestuurd? Mijn email? Want ik kan niks vinden. 
 

Ik hoor het graag. 
 

Mvg Patrick


Gek, want dit is toch echt wat PostNL teruggekoppeld heeft. Het formulier is gestuurd naar hetzelfde e-mailadres waarop jouw forumaccount geregistreerd staat. Ik zie dat je intussen ook al telefonisch contact gehad hebt en er een nieuw formulier voor je aangevraagd is. 


Klopt. 
 

Je collega kon ook zien dat het formulier niet verzonden was want normaal krijgt de klantenservice een kopie. Hoop dat deze nu wel komt want wat postnl allemaal zegt klopt tot nu totaal niet.