Skip to main content
Beantwoord

Telefoon niet gekregen van jullie of gsmweb

• June 26, 2025
  • 9 reacties
  • 114 keer bekeken

Hallo... 

Ik heb van jullie een melding gehad dat er een nieuwe telefoon onderweg is..

Ten 1e heb ik deze bij jullie niet besteld maar bij gsmweb, want wou de coral red s25 plusen geen navy. maar die hadden jullie niet, en heb gebeld en die meid zei deze komt morgen binnen en dan kan je deze retour sturen, en word het geannuleerd. Maar nog steeds geen telefoon, ook niet van gsm web 😡 maar mijn abonnement is al wel aangepast naar 2027!!!!

Beetje slordig van kpn en gsm web!

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Claudiiaa-1, logisch dat je wilt weten waar je nieuwe toestel blijft. Als er vanuit ons ook een toestel onderweg is dan zou je een bestelbevestiging moeten hebben van zowel ons als gsmweb. 

Wat mijn collega aangaf klopt, je kunt het toestel weigeren of retour sturen. Dan wordt de bestelling geannuleerd en gaat de aanpassing van je abonnement ook weer terug. Hopelijk is dat inmiddels gelukt.
Dan is het alleen nog wachten op het toestel via gsmweb, daarvoor kun je het beste bij hen navragen hoe de verzending ervoor staat. Ik heb hier de contactmogelijkheden van gsmweb gevonden.

Hopelijk hoef je niet lang te wachten en heb je je toestel snel in handen. Heel veel plezier met je aanwinst alvast! 

9 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 28, 2025

Hi ​@Claudiiaa-1, logisch dat je wilt weten waar je nieuwe toestel blijft. Als er vanuit ons ook een toestel onderweg is dan zou je een bestelbevestiging moeten hebben van zowel ons als gsmweb. 

Wat mijn collega aangaf klopt, je kunt het toestel weigeren of retour sturen. Dan wordt de bestelling geannuleerd en gaat de aanpassing van je abonnement ook weer terug. Hopelijk is dat inmiddels gelukt.
Dan is het alleen nog wachten op het toestel via gsmweb, daarvoor kun je het beste bij hen navragen hoe de verzending ervoor staat. Ik heb hier de contactmogelijkheden van gsmweb gevonden.

Hopelijk hoef je niet lang te wachten en heb je je toestel snel in handen. Heel veel plezier met je aanwinst alvast! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2025

Nou ik heb van jullie ook nog niks ontvangen! En ook geen track en trace 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2025

En nog steeds geen telefoon 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dan raad ik je aan om dit te doen. Controleer ook je bestelbevestigingen! Zo kun je zien bij wie je besteld hebt.

Mooi je link maar dan gebeurt er dit.

Dan raad ik je aan om dit te doen. Controleer ook je bestelbevestigingen! Zo kun je zien bij wie je besteld hebt.

haha

die ziet er zo uit.

Ik vind aangifte doen bij de Politie FIOD en ACM vaak prima werkt :)

Wauw 1 die eerlijk is?